مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در گفتگو با بسیج خبر داد:

بهره مندی بیش از ۱۳۶ نفر از بانک امانات تجهیزات پزشکی بسیج جامعه پزشکی آمل

ساری-مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل گفت: بیش از ۱۳۶ نفر از بانک امانات تجهیزات پزشکی بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه شهرستان آمل درایام الله دهه فجر بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

بهره مندی بیش از ۱۳۶ نفر از بانک امانات تجهیزات پزشکی بسیج جامعه پزشکی آمل

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عباس‌ اقوامی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در آمل گفت: بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه آمل طی سال های اخیر با ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی توانسته خدمات رایگان موثری را به بیماران کم برخوردار که در خانه نیاز به تجهیزات پزشکی دارند ارائه دهد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل افزود: بسیج جامعه پزشکی وسلامت آمل جزو اولین استان‌هایی است  که دارای بانک امانات تجهیزات پزشکی از سال ۹۸ با استفاده از ظرفیت خیرین ایجاد و راه اندازی کرده است.

اقوامی خاطرنشان کرد : سازمان بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه کربلا  دارای یک مرکز امانات می باشد که درآمل فعال شده است و در این مراکز اقلامی از قبیل کپسول اکسیژن، مانومتر، ساکشن، تخت بیمار، تشک مواج، ویلچر، عصا، واکر و... به صورت رایگان به بیماران امانت داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از سال ۹۸و افزایش نیاز بیماران، مراجعات بیماران به امانات تجهیزات پزشکی بسیج افزایش یافته است وتاکنون ۱۸۶۷۵۰ نفر از خدمات این مرکز بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار