یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی در شهرستان ایرانشهربرگزار شد

امام جمعه ایرانشهر گفت: اکثر شهدا علاوه بر نقش آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فعال و پررنگ داشتند.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۹۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر یادواره شهدا به همت حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی با حضور امام جمعه شهرستان،فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی،اعضای شورای تامین،مسئولین ادارات ،بسیجیان و خانواده معظم شهدا در مسجد جامع بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه معزز شهرستان ایرانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر، گفت: اکثر شهدا علاوه بر نقش آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فعال و پررنگ داشتند.

وی افزود: آنچه که باعث شد شهدا از مال، زندگی، خانواده ها و تمام دارایی شان دل بکنند، اعتقاد به مکتب ولایتمداری و دین داری بود.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: شهدا متکی به فرهنگ غیرت، ایثار، مقاومت، مردم داری و شهادت بودند و جوانان ولایتمدار ما باید سیره شهدا را در خود تقویت کنند.

حجت الاسلام بزمانی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: دشمن همیشه سعی میکند در مقابل فرهنگ ناب شهدا، ضد فرهنگی را علم کند که نمونه بارز آن تلاش‌های ناجوانمردانه آنان در فضای مجازی می باشد که فرهنگ شهادت وایثار را زیر سوال برده و گاهی جوانان ما تحت تاثیر سلبریتیها قرار میگیرند.

این مسئول در ادامه افزود: در زندگی دنباله رو کسی باشید که مردانگی و شرافت داشته باشد و اگر دین ندارد لااقل آزادمرد باشد.

وی افزود: اگر انس با شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهید هیچگاه پیرو فرهنگ غربی نخواهید شد و دشمنان نمی‌توانند شما را از مسیر هدایت خارج کنند.

بزمانی در این مراسم با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن یاد شهیدان و امام راحل است، اظهار داشت: شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان است.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر در پایان هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران اسلامی دانست و افزود: رمز ماندگاری شهدا اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشوراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار