به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری، بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری در آستانه یوم الله ۲۲بهمن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَابِأَنْفُسِهِمْ بى گمان خداوند آن چه را كه در ميان قومى هست [از نعمت و رفاه و امنيت] دگرگون نمى كند تا آن كه آنان راه و روش خود را دگرگون كنند [و زمينۀ تغيير آن را فراهم آورند[«آيه ۱۱ سوره  مبارکه رعد

چهل و چهار سال پیش در 22 بهمن ماه سال  1357 صبح روشن ملت ایران از کرانه های استقلال و آزادی سپیده زد و دست تطاول استعمار و دیکتاتوری از صحنه تاریخ این مرز و بوم کوتاه گشت. این پیروزی بزرگ نبود مگر به  رهبرى پیامبر گونه امام خمینی(ره ) و خون شهیدان گلگون کفن و استقامت ملت رشید ایران که ابهت پوشالى ابرقدرت‌ها را در هم شکست. ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که  به تعبیر حضرت امام (ره) ‏ یک تحفه الهی و هدیه غیبی از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم بود، از سویی بارقه امید مستضعفان و ستم دیدگان از جور زورگویان عالم بود و از سویی دیگر یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی که نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر جاهلیت مدرن، که با ادبیاتی جدید و توحیدی در برهوت بی دینی و دوری از خدا، الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین المللی و  اندیشه های مادی گرایانه شرق و غرب را به چالش کشید. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با تمام توان دشمنی با نظام اسلامی را سرلوحه برنامه های خود قرارداده و سعی در نابودی انقلاب قرن ملت ایران نمود. از تحریم و قائله های خلق عرب و تجزیه کردستان و جنگ تحمیلی و کودتا و ... گرفته تا ترور قهرمان ملی ایران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، این مواجهه با قوی ترشدن ایران هر روز پیچیده تر و عمیق تر شده و امروز به جنگ ترکیبی مبدل گشته است.  در تمامی  عرصه ها ملت ایران با رهبری داهیانه ولی فقیه و لطف خداوند پشت دشمن را به خاک ساییده و هر بار سیلی محکم تری به او نواخته و هر روز با وجود تمامی خباثت های آمریکا و صهیونیست های کودک کش و رژیم های مرتجع عربی به راه پر افتخار  خود ادامه داده و فهرست افتخارآمیز دستاوردها و پیشرفت‌هایش از احیای هویت و مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، ثبات و امنیت داخلی، تا پیشرفت چشم گیر در حوزه های انرژی، سلامت، هسته‌ای و بازدارندگی دفاعی ، همه جلوه‌هایی از تاریخ  درخشان این مرز و بوم است. همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد ظله فرمودند، 22 بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد. لذا ما مهندسان بسیجی  نیز ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای امامین انقلاب آمادگی خود را برای  مقابله با توطئه های دشمنان   ابراز داشته  و دوشادوش ملت ایران در این جشن ملی شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات