بیانیه بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان:

رجاء واثق داریم که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های دیگر خواهد بود

مردم استان سیستان و بلوچستان امسال ثابت می کنند که تبلیغات وسیع دشمن در آن ها نه تنها اثری ندارد بلکه با حرکت شجاعانه و راهپیمایی عظیم خود دهان نامقدس آنان را می بندند و گوش هایشان کر و چشم هایشان را ان شاءالله کور می کنند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
رجاء واثق داریم که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های دیگر خواهد بود

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان روز در پیامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است: امسال ۲۲ بهمن ماه از ویژگی خاصی برخوردار است و مردم ما ثابت خواهند نمود که علی رغم تبلیغات گسترده دشمنان و نفاق منافقین به این مملکت و درشت نمایی ضعف ها و مشکلات هنوز پایبند به انقلاب و اهداف عالیه آن هستند و نهضتی را که انتخاب نموده اند به وجودش دل بسته اند .

 این پیام می افزاید: مردم استان سیستان و بلوچستان اما امسال ثابت می کنند که تبلیغات وسیع دشمن در آن ها نه تنها اثری ندارد بلکه با حرکت شجاعانه و راهپیمایی عظیم خود دهان نامقدس آنان را می بندند و گوش هایشان کر و چشم هایشان را ان شاءالله کور می کنند.

"باید باور کنیم که روزگار در حال تغییر است، حکومت های مستکبر به حضیض ذلت کشانده می شوند و ملت های آزادی خواه به قله های رهایی و وارستگی صعود می کنند و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب ما الان در پیچ تاریخی هستیم که اگر این گردنه هولناک امروزی را پشت سر گذاریم رو به دنیایی خواهیم نهاد که استکبار جهانی و قدرتمندان زورگو به دریوزگی و افتادگی رو نهاده اند و انشالله آزادی واقعی برای ملت های در بند نمایان خواهد شد."

در این برهه حساس بر همه ما زن و مرد و پیر و جوان فرض است که با تمام قدرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و بار دیگر دست بیعت به امام زمان(عج) و نایب ایشان بدهیم و فریاد زنیم که ما هستیم و همانطور که جوانان شهید ما پای انقلابشان ایستادند ما هم می ایستیم و تا آخر ادامه می دهیم.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اضافه کردند: رجاء واثق داریم که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های دیگر خواهد بود و شور و شوق مردم انقلابی در این راهپیمایی همچنان فوران می کند و تماشایی خواهد بود.

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار