خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هوراند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

انقلاب با الهام از نهضت عاشورا شکل گرفت

تبریز- فرمانده سپاه هوراند گفت: انقلاب با رهبری امام راحل با تکیه بر از خودگذشتگی جوانان و الهام از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم برای تحقق آرمان‌هایشان لحظه‌ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

ولی حقیقت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

وی افزود: مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود و این نکته حساسی است که از دید غربی‌ها و سیاست‌های مادی گرا، خارج و از حیطه تفکر محدود آنان بیرون است.

حقیقت با اشاره به عمق و اهمیت انقلاب اسلامی اضافه کرد: امام خمینی(ره) پیش از آن که مردم را به انقلاب بر ضد طاغوت وادارد، انقلابی در درون دل‌هایشان آغاز کرد. بنابراین انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود بر ضد تمام ارزش‌های به ارث مانده از دوران ستم شاهی؛ انقلابی بود در روش‌ها، منش‌ها، سنت‌های جاهلی.

وی با یادآدوری پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن با اشاره به تحولات مهم و عمیقی که در این انقلاب رخ داده است، گفت: شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش‌های اسلامی، احیای اصل امامت در قالب ولایت فقیه با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان ایجاد کرد. 

حقیقت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی توانسته به دستاوردهای عظیمی در تمامی عرصه‌ها دست یابد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی، پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و فناوری و نظامی امنیتی به دست آورد.

ارسال نظرات