خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان رزن:

اردوهای راهیان نور نقش هدایت و روشنگری در نسل جوان دارد

همدان-مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان رزن گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از کارهای فرهنگی، نقش هدایت و روشنگری در نسل جوان ما، در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن را دارد.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۱۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا هرمزی در جلسه ستاد هماهنگی اردوی راهیان نور شهرستان درگزین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی افزود: این کارهای فرهنگی نقش هدایت و روشنگری در نسل جوان ما، در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن را دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان رزن عنوان کرد: دانش‌آموزان با حضور در اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک با فضایی که شهدا در آن قرار داشتند، آشنا می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درگزین نیز ضمن تاکید بر مشارکت در اجرای این کار مهم گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی به نسل آینده ساز دارد.

حمید نظری اردوی راهیان نور را یکی از عرصه‌های مهم در بحث تبیین و حماسه شهدا دانست و گفت: باید با خلاقیت و ابتکار از این فرصت برای فرهنگ‌سازی درست استفاده کنیم تا جهاد تبیین بهتر عملی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات