خبرهای داغ:
همدان- همه می‌آییم، چون راهبرد ما اتحاد ملی است و همه به صحنه می‌آییم تا با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۲۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در حالی به چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رسیدیم که این انقلاب از شروع نهضت تاکنون سرشار از ایثار، فداکاری، مجاهدت، پایداری و از خودگشتگی ملتی است که همواره تا پای جان در برابر موانع، سختی‌ها، دست‌اندازی‌ها، کینه‌توزی‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان از حریم و کیان اسلام، نظام و انقلاب تمام قد دفاع کرده و همچنان پابرجا، استوار، پیروزمندانه و عزتمندانه این مسیر پر افتخار را ادامه می‌دهد به طوری که امروز شاهد ایرانی آزاد، آباد، مقتدر، عزتمند، باصلابت، منسجم و امیدوار هستیم.

امروز در طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی که همچون نخستین روز‌های انقلاب نیازمند اتحاد و همبستگی ملی هستیم و در لبیک به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که «امروز اتحاد ملی، بزرگ‌ترین وظیفه‌ای است که ما باید برای انجام آن تلاش کنیم» همه می‌آییم، چون راهبرد ما اتحاد ملی است و همه به صحنه می‌آییم تا با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم، وهمچون۴۴ سال گذشته دشمنان نظام جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهداف ناکام و موجبات یاس و ناامیدی آن‌ها را فراهم آوریم.

همه با هر سلیقه، گرایش و حزب و جناح گرد هم خواهیم آمد تا به فرموده رهبری به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کنیم که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملّی، تلاش خنثی‌شده‌ای است و نمی‌توانند ملت ما را از هم و مردم را از نظام و انقلاب جدا کنند.

در این برهه حساس از تاریخ می‌آییم تا بار دیگر اقتدار و همبستگی ملی ایرانیان و عقیم نمودن فتنه‌ها و دسیسه‌های بدخواهان ایران و اسلام را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و اعلام کنیم که حرکت در مسیر آرمان راستین انقلاب اسلامی را تکلیف دینی و ملی خود دانسته و برای تحقق آن از هیچ  تلاش و کوششی فرو گذار نخواهیم بود و اگر تمام دنیا در مقابل نظام و انقلاب و عزم راسخ ما صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت ما نسبت به نظام و انقلاب خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر تمام دسیسه‌ها و فتنه‌های آن‌ها خواهیم ایستاد.

همه می‌آییم، با وضو و با نیت خالص به عنوان یک عبادت؛ «ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفّار... الاّ کُتب لهم به عَملٌ صالح» هیچ حرکت دسته جمعى که کفّار را عصبانى کند، صورت نمی‌گیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت می‌شود.

آرى، راهپیمایى که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانى کند، عمل صالح است واین حضور گسترده ما در صحنه، عبادت دسته جمعى است.

مدافع حرمیم، می‌آییم برای اقتدار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای حفظ قرارگاه حسین ابن علی (ع) و حرم محمدی (ص)؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند و اگر دشمن، این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص).

می‌آییم چرا که تا انقلاب مهدی (عج) پای این نظام و انقلاب میمانیم؛ انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است و هر قدمی که ما در راه استواری این انقلاب اسلامی برمی‌داریم یک قدم به ظهور مهدی (عج) نزدیک‌تر می‌شویم، از نگاه ما انقلاب اسلامی ایران در تدارک آماده کردن جهان است برای پاگشایی تنها کسی که بتواند ما را به مقام انسان کامل برساند.

می‌آییم، چون چهل و چهار سالگی پیروزی انقلابی را تجربه می‌کنیم که تاریخِ کشورمان را تغییر داد؛ انقلابی که سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی از ایران عزیز بود و در ادامه مسیر فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و نویدبخش رجعتی مبارک به ارزش‌های الهی و اسلامی بود.

می‌آییم برای پاسداشت نام و یاد شهدا، امام شهدا و آرمان‌های شهدا؛ انقلاب ما با تقدیم خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید به منصه ظهور و تثبیت رسیده است و هم اکنون نیازمند نصرت ماست.

اگرچه مشکلات اقتصادی، حقیقت تلخ جامعه امروز ما است، اما می‌آییم تا نشان دهیم که گرانی و مشکلات اقتصادی باعث نشده که ذره‌ای از ارادت ما به نظام و انقلاب و میهن کم شود.

برای ایران قوی همه با هم می‌آییم چرا که ساختن ایران قوی نیاز به حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی دارد و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از زیباترین جلوه‌های حضور خواهد بود.

در جشن ملی پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی۲۲بهمن، مصمم‌تر و مقتدرتر از گذشته پشتیبانی خود را از امام راحل، انقلاب و رهبری نشان خواهیم داد و با حضور وحدت آفرین خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی وارد خواهیم کرد که به حول قوه الهی پیروزی نهایی نزدیک است.

یادداشت: طیبه یوسفی مظاهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات