فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود

زنجان-فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این انقلاب، یکی از بزرگترین انقلاب های جهان است که به عنوان بزرگترین تحول قرن بیستم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود.
کد خبر: ۹۴۹۱۵۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان با بیان اینکه ۲۲ بهمن یادآور صحنه های پرشکوه ایران اسلامی است، اظهار کرد: در این روز مردم با اراده خود، عزت و اقتدار کشور را از طاغوت باز پس‌ گرفتند.

وی با بیان اینکه این انقلاب، یکی از بزرگترین انقلاب های جهان است که به عنوان بزرگترین تحول قرن بیستم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات جهان بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی برپایه دین استوار شد و با هدایت عالمان دینی و آموزه ها و تعالیم الهی فصل درخشانی را برای مردم ایران آغاز کرد، افزود: مردم نقش اصلی را با رهبری مرجعیت دینی در این انقلاب ایفا کردند. 

به گفته وی، مردم ایران همواره در مواقع حساس حضور داشته و عزت‌ و استقلال خود را با رهبری های داهیانه بنیانگذار کبیر نظام اسلام، سرنوشت کشور را تغییر دادند.

سرلشکر موسوی به توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: دشمنی که مدعی حقوق بشر در ایران است چرا در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل سکوت کرده از اینرو تمام ادعای دشمن دروغ و با هدف تضعیف نظام اسلامی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه نقشه های دشمنان در سال های اخیر نیز با بصیرت و آگاهی اقشار مختلف مردم ناکام ماند، افزود: انقلاب توانسته است راه اصلی موفقیت و پیشرفت خود را پیدا کند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم های ظالمانه و موج سواری در ناآرامی ها، تشدید فشارها ‌و حمایت از مخالفان نظام اسلامی تلاش کرد از این طریق به اهداف خود دست یابد، گفت: دشمنان انقلاب در این مورد نیز بیراهه رفت و به اهداف شوم خود نرسید.

ارسال نظرات