راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان عنبرآباد با حضور جانشین سپاه ثارالله استان کرمان

این مردم قابل ستایش هستند و با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده اند

راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن با حضور مسئولین، مردم و بسیجیان در شهرستان عنبرآباد برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۹۱۶۲۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن با حضور جناب سرهنگ بهروز جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، جناب سرهنگ سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد، حجت الاسلام خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحيه عنبرآباد، امام جمعه، فرماندار، مسئولین، مردم، بسیجیان، نیروهای نظامي و انتظامی در شهرستان عنبرآباد از میدان شاهد تا چهاراه مسجد برگزار گردید.

 

 جناب سرهنگ بهروز جانشین سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان عنبرآباد در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نمود و افزود همه اعیاد انقلاب و همه اعیاد اسلام امروز هست. روز آزادی، روز استقلال نظام اسلامی است. 

 

سرهنگ بهروز گفت انقلاب ما در مقطعی به پیروزی رسید که شاه در اوج قدرت بود، ارتش، شهربانی، و ساواک شاه همه در اوج قدرت بودند. شاه از جهان اسلام بریده بود و برای استحکام قدرت خود به غرب و رژیم صهیونیستی ارتباط داشت. شاه جلودار ارتباط با اسرائیل بود و هیچ حرکت اسلامی در منطقه وجود نداشت و هر حرکت انقلابی و اسلامی توسط ساواک سرنگون می شد و انقلابیون در آن زمان شهید یا زندانی می شدند و انقلاب ما در این مقطع سخت به پیروزی رسید و اینجاست که نصرت الهی اتفاق می افتد و این شبیه به حرکت انبیاست و انقلاب ما مثل آن حرکت که حضرت موسی انجام داد و دریا شکافته شد که باید به نصرت و وعده الهی ایمان داشته باشیم.

 

جانشین سپاه ثارالله بیان کرد این انقلاب با خون هزاران شهید و رهبری امام عزیز و بزرگوار امام خمینی رحمت الله علیه و به پشتوانه این مردم به پیروزی رسید و مردم ما ۴۴ سال است که انقلاب را همراهی می‌کنند و در همه ناملایمت ها و در همه صحنه های سخت نقش اساسی داشتند.

 

ایشان به چند مورد از عظمت و بزرگی مردم که در این انقلاب نقش داشتند اشاره کرد؛ همراهی با امام خمینی و با حضور همه اقشار مردم، تثبیت این انقلاب توسط مردم و رای به انقلاب اسلامی، خنثی کردن تمامی فتنه های منافقین و دشمنان نظام و جنگ های خیابانی با حضور مردم.

 

ایشان در ادامه افزود این مردم قابل ستایش هستند و با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده اند و در زمان انقلاب و بعد از انقلاب هم در تمامی صحنه ها و برنامه ها حضور فعال داشتند و باید قدر این مردم را دانست و خاک کف پای این مردم را به چشم کشید.

 

سرهنگ بهروز گفت شهید سلیمانی در وصیت نامه خود می فرماید اگر هزاران جان داشته باشم در راه این مردم فدا می کنم.

 

 سرهنگ بهروز در ادامه گفت خط امام و خط رهبری از هم جدا نیستند و در یک مسیر قرار دارند و حضرت امام خمینی رحمة الله علیه شخصیت بزرگی بودند چه در عرفان، مرجعیت، حکومت‌داری و دشمن ستیزی.

 

 یکی از ویژگی های بارز امام خمینی رحمه الله علیه این بود که امام جلودار و خط‌شکن بودند ، اول خودش حرکت می کرد و وسط میدان قرار داشت و بعد مردم حرکت میکردند  . ویژگی بعدی امام استکبارستیزی بود و با احدی از لیبرال ها سازش نکرد و آنها را تایید نکرد و از همان اول با آمریکا مخالف بود.

 

 ایشان گفت اگر امروز ایستادگی و مقاومت شما مردم نبود ایستادگی عراق، لبنان، غزه و یمن هم نبود. امروز حزب الله لبنان سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده که هیچکدام از کشورهای غربی نتوانسته‌اند بزنند 

 

 جانشین سپاه ثارالله در پایان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین نمود از جمله رسیدن به سنت ها و ارزش های ایرانی، ساخت مدارس و آبرسانی به  دورافتاده‌ترین روستاهای محروم، خدمت به شهر و روستا از لحاظ بهداشت و آموزش، مقاومت در مقابل تجاوزات، پیشرفت در صنایع دفاعی، علوم و امید به زندگی

 

 و گفت که ما باید نگاهمان به ولایت باشد و پشتیبان ولایت فقیه باشیم. از نسل جوان و پویا جهت پیشرفت علمی استفاده کنیم.

 

 از دیگر برنامه های این روز اجرای سرود، قرائت قطعنامه، دکلمه و سرود دسته جمعی دانش آموزان بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار