اقتدار و عزت ملت ایران هدیه انقلاب اسلامی

معاون سیاسی فرمانداری بیله سوار مغان گفت: درجنگ تحمیلی کشور وارد کننده بودیم اما امروز دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های مختلف را صادر می کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

اقتدار و عزت ملت ایران هدیه انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری ‌‌خبرگزاری بسیج از اردبیل،یوسف بدرزاده معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیله سوار مغان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: کسانی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند از دستاوردهای انقلاب بی اطلاع هستند.

وی افزود: جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان تعیین کننده شده و این اتفاق برای آمریکا و هم پیمانانش غیر قابل تحمل است.

بدرزاده با اشاره به ضعف ایران در دوران پهلوی بیان کرد: بعضی‌ها به خاطر عدم اطلاع کافی می‌گویند زمان پهلوی بهتر بود در صورتی که اگر تاریخ را مطالعه کنند، متوجه خواهند شد در آن دوران فقط ذلت ملت ایران را همراه خود داشت، ارتشی که رضا شاه با آن همه هزینه ایجاد کرد در خدمت مردم ایران نبود و در جنگ جهانی دوم حتی ۲ ساعت هم دوام نیاورد.

یوسف بدرزاده خاطرنشان کرد: امروز استقلال و عدم وابستگی ایران به کشورها نشان می دهد که پیش از انقلاب سلطه دیگران بر روی ما بود. در یک قسمت کشور انگلیسی ها و در قسمتی دیگر ایالات متحده مدیریت می کرد، اما امروز ایران استقلال و خودکفایی خود را به دست آورده است و در موضوع عدالت، برابری و برادری توسط انقلاب برای کشور به ارمغان آورده شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیله‌سوار تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی موضوع عزت و اقتدار است. در نیروی نظامی که حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است امروز بزرگترین مولفه نیروی نظامی ما موضوع نیروی انسانی مومن و متخصص است که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح از آن برخوردار هستیم.

وی اقتدار و عزت ملت ایران را هدیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: درجنگ تحمیلی وسایل مقدماتی را وارد می‌کردیم، در صورتی که امروز دستاوردهای انقلاب را در زمینه‌های مختلف با افتخار در منطقه و دنیا ارائه می کنیم.

وی با اشاره به دشمنان علیه نظام و انقلاب عنوان کرد: دشمنان نظام و آمریکا همیشه با کارشکنی‌های خود سعی در تضعیف انقلاب داشتند و در وقایع اخیر به خاطر اینکه تیرشان در برجام به هدف نخورد، از عدم آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما سوءاستفاده کردند و بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها خواستند کشور را به اغتشاش بکشند که با هوشیاری و بصیرت اکثریت جامعه ناکام ماندند.

وی گفت: فرهنگ پهلوی فرهنگی غرب زده، مبتذل و برگرفته از انحرافات فرهنگی است اما امروز فرهنگ ناب اسلامی محمدی توحیدی جایگزین آن شده است. قبل از انقلاب بسیاری از جلسات دینی و مذهبی در مراکز زیرزمینی برگزار می شد و قدرتی که بتواند فرهنگ دینی را رشد بدهد، وجود نداشت اما اکنون شاهد رشد و توسعه اعتقادی و علوم دینی و معارف اسلامی در مساجد و حسینیه ها هستیم که این امر در سایه نظام و انقلاب اسلامی شکوهمند ایران است.

 

خبرنگار مهرداد عاصمی

ارسال نظرات