خبرهای داغ:

از برگزاری گشت محله محور بسیج تا حضور در میقات صالحین در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از حضور بسیجیان خود در برنامه میقات صالحین و گشت محله محور بسیج در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۲۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، گشت محله محور بسیج با حضور گسترده بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بسیجیان این پایگاه مقاومت، همزمان با تمامی پایگاه های بسیج سراسر کشور جهت تامین امنیت مردم محله اقدام به گشت زنی کردند.

او افزود: با هدف پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت برای مردم در قالب گشت‌های محله محور در سطح شهرستان و در محله در طول سال و در ایام دهه فجر با حضور پنج تیم ‌گشتی پیاده اجرا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با بیان این‌که گشت‌های محله محور به عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی بسیج در شهرستان سرخه انجام می گیرد،‌ اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش امنیت و آرامش در محله‌ها و تقویت پیوند عاطفی مردم با بسیج است.

امامی بیان داشت: به مناسبت دهه فجر نیز بسیجیان حلقه های صالحین در ویژه برنامه میقات صالحین در حسینیه شهدا سرخه حضور یافتند.

او یادآور شد: حضور نوجوانان در برنامه بزرگداشت نخستین سالگرد شهید مهدوی نژاد در حسینیه شهدا سرخه از دیگر برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها