استاندار سیستان و بلوچستان:

معرفی اسلام به کل دنیا بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

کرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران اراده الهی است و شکرگزاری این نعمت الهی که خداوند بر ملت ایران منت نهاده سبب شده تا همیشه ملت ایران در میدان حضور پر رنگ داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه ملت عزیز و بزرگوار ایران همیشه در میدان بوده و خواهند بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران اراده الهی است و شکرگزاری این نعمت الهی که خداوند بر ملت ایران منت نهاده سبب شده تا همیشه ملت ایران در میدان حضور پر رنگ داشته باشند.   

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور افزود: دشمن تصور می‌کرد که با انجام این اقدامات سبب می شود مردم در میادین مختلف نظام حضور پیدا نکنند اما آنچه که مشخص است ملت بزرگ و عزیز  ایران همواره در میدان های مختلف و دفاع از انقلاب حضور پرشوری دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا است.

همچنین حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه  این حضور پر شکوه مردم نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ملت ایران توانست بعد از گذشت ۴۳ سال شکوه و عظمت خود را به رخ دنیا و استکبار جهانی بکشند و با این حضور نشان دادند تا اخرین لحظه و آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های کشورشان ایستاده‌اند.  

وی افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور مستقل در جهان توانسته روی پای خود بایستد و از مستضعفان جهان حمایت و منطقه را امن و امان کند و می‌تواند روبروی استکبار جهانی با تکیه بر مردم خود بایستد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار