راهپیمایی 22 بهمن ؛

حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای استان

حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان چرداول وشهرستان دهلران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ کم سابقه بود.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز همه آمده بودند، پیر و جوان، خرد و کلان، آمده بودند که استقلال آزادی جمهوری اسلامی ایران را فریاد بزنند.

آمده بودند تا مانور قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به نمایش بگذارند.

آمده بودند که بار دیگر با آرمان‌های انقلاب امام (ره) و رهبری نظام تجدید بیعت کنند.

راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان دهلران در یوم الله ۲۲ بهمن

دهلرانی ها گسترده تر، منسجم تر و هوشیارتر از گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن را با ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل آغاز و جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج،مردم ولایت مدار، شهید پرور و مرزدار دهلران از میدان انقلاب تا میدان بسیج راهپیمایی و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

همه آمده بودند و دهه هشتادی ها و نودی ها هم با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی شرکت کردند تا به دشمنان و بدخواهان نظام بگویند پای انقلاب و ارزش ها ایستاده و گوش به فرمان ولایت هستند.

مرزداران دهلرانی این بار نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و موجب یاس و ناامیدی دشمن و سربلندی نظام شدند.

خانواده های معظم شهدا نیز با حمل تمثال مبارک شهدا آمده بودند که بگویند ای شهدا ببیند که امروز و در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ چگونه مردم در حمایت از انقلاب ، ارزش ها و شهدا به خیابان ها آمده و بر عهد و پیمان خود با انقلاب خمینی(ره) و شهدا پایبند هستند.

حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای استان

حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای استان

ارسال نظرات