پیام تشکرفرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از حضور پرشورو حماسی مردم در یوم الله 22 بهمن

۲۲ بهمن با هنرنمایی شما حسابی فراتر از پیش بینی ها را در این شرایط سخت و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی رقم زدبه برکت این بینش عمیق شماست که ایران اسلامی، در برابر تهاجم سیاسی و روانی از چنان مصونیتی برخوردار است که با گذشت ۴۴ سال از آغاز مردم سالاری در این کشور ، از همیشه تازه نفس تر و سرزنده تر در صحنه حاضر گشته ،و باعث نابودی نقشه ها و توهمات دشمنان شده اید.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۶۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده و حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از حضور پرشور و حماسی مردم شریف، شهید پرور و ولایت مداراستان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ پیام قدردانی صادرکرده اند،  در این پیام قدردانی آمده است: 

سلام برشما که شایستگی خود را برای دریافت سلام و رحمت الهی به اثبات رساندید. شنبه حماسی شما حادثه ای خیره کننده و بی همانند بود،که در آن رشد سیاسی و چهره مصمم انقلاب و توان و ظرفیت مدنی ملت ایران، در نمایی زیباو پرشکوه در برابر چشم جهانیان به نمایش در آمد. اقتدار و عزتی که شما با آرامش و متانت و کمال خود در تاریخ کشور به اثبات رساندید و ارداه خلل ناپذیری، در میان آتشبار جنگ روانی دشمنان و باحضور در عرصه های تعیین کننده،نشان دادید که با هیچ بیان معمولی و متعارفی نمی توان آن را توصیف کرد.

در ادامه این پیام آمده است : ۲۲ بهمن ماه با هنرنمایی شما حسابی فراتر از پیش بینی ها را در این شرایط سخت و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی رقم زد و به برکت این بینش عمیق شماست که ایران اسلامی، در برابر تهاجم سیاسی و روانی از چنان مصونیتی برخوردار است که با گذشت ۴۴ سال از آغاز مردم سالاری در این کشور ، از همیشه تازه نفس تر و سرزنده تر در صحنه حاضر گشته ،و باعث نابودی نقشه ها و توهمات دشمنان شده اید.

در پایان ذکر شده است : اینجانبان با فروتنی در برابر عزم و ایمان شما خوبان ،ضمن تشکر از حضور پرشورو حماسی در این رخداد بزرگ ،صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف )و پیروی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب ،امام خامنه ای مدظله العالی )ادامه دهنده راه شهداء و حافظ ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان.

علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان

ارسال نظرات