جانشین فرماندهی سپاه قدس:

مسئولان با مردم مسئولانه و با عشق رفتار کنند/ شیعه امروز در اوج افتخار است

جانشین فرماندهی سپاه قدس در جمع راهپیمایان جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی در یزد گفت: مسئولان کشوری و لشکری باید فقط برای مردم کار کنند و با مردم رفتاری مادرانه و مسئولانه داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۷۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمد رضا فلاح زاده در جمع راهپیمایان جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی در یزد با اشاره به حضور پرشور مردم یزد و افتخار آفرینی این مردم در دوران ستم شاهی که برگ زرینی را در کارنامه خود ثبت کردند اظهار کرد: مردم استان یزد در عرصه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و تولید ثروت برای کشور افتخارات بزرگی را خلق کردند و همچنین درود خدا بر مردان و زنان متدین با عفاف یزد که مجری احکام نورانی اسلام و ارزش‌های والای غنی اهل بیت و زهرای مرضیه بوده و هستند و مشت محکمی را بر دهان دشمنان در زمان ناتو و شبیخون فرهنگی زده اند.

وی ادامه داد: مردم یزد در یوم الله‌های مختلف و به ویژه در استقبال از رئیس جمهور دولت سیزدهم برگ زرین دیگری را ثبت و دشمن را در جنگ ترکیبی و شناختی ناکام گذاشته اند و به زیبایی تمام نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسند.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه جوانان و نوجوانان متوجه هستند، ولی بیشتر باید توجه کنند که در زمانی که حضرت علی (ع) و امام حسن را تنها گذاشتند و در نهایت آقا امام حسین (ع) را ذبح کردند وخاندانش را به اسارت بردند خاندان بنی عباس تواستند بر اسلام حاکم شوند تصریح کرد: آن‌ها اسلام تکفیری، کفر و اسلام پادشان پلید، اسلام آمریکایی را در کل گستره جغرافیایی جهان اسلام انتشار دادند، ولی در نهایت امام خمینی (ره) آمد و با توکل با خدا قیام خود را برای خدا آغاز کرد، چون همه ما مخلوق خدا هستیم و هرچه داریم برای خدا هست.

وی عنوان کرد: امام خمینی با اتکا و استفاده از توان مردم و بها دادن به مردم، توانست شاه را سرنگون کند و تفاله‌های امریکا را بیرون بریزد و با استفاده از توان فکری و تحرک مردم ۸ سال دفاع مقدس را اداره کرد و با استفاده از همین مردم سازندگی و پیشرفت کشور را رقم زد و در ادامه جانشین برحق امام خمینی با توکل با خدا و با استفاده از همین مردم توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

فلاح زاده ادامه داد: امام خمینی که اسلام امریکایی را کنار زد اسلام ناب محمدی که شامل اسلام صداقت، محبت بود را رقم زد و اگر روزی حضرت محمد (ص) اسلام را تبلیغ کرد، ولی این اسلام رفته رفته توسط بنی امیه و پادشاهان اسلام ناب کنار زده شد، ولی امام خمینی دوباره اسلام ناب را احیا کرد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به شیعه کرد اظهار کرد: در کشور‌های اسلامی منطقه شیعه در کجا بودند و در چه شرایظی زندگی می‌کردند، ولی اگر امروز مشاهده می‌کنیم شیعه در تمام کشور‌ها و حتی آفریقا سربلند و با قدرت در برابر ظلم قد علم کرده به خاطر خدمت امام خمینی و بعد از ان مقام معظم رهبری بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس با بیان اینکه شیخ زکزاکی تنها حدود نیم ساعت با امام خمینی (ره) دیدار کرد، ولی امروز حدود ۱۵ میلیون شیعه در این کشور است اظهار کرد: امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به ایران کرد و در شرایطی که در دوران قاجار و پهلوی برای ایران کاری نکردند امام خمینی دوباره باعث سربلندی ایران شد.

وی ادامه داد: اروپا و آمریکا به انرژی هسته‌ای در دوران پهلوی دست پیدا کرده بودند و با هواپیما‌های پیشرفته جنگی بمب اتم را فرو ریختند بر سر مردم، ولی وضعیت ایران در آن زمان چه بود؟

فلاح زاده با تاکید بر اینکه حتی اسلحه ساده ایرانیان وارداتی بود تصریح کرد: در دوران قبل از انقلاب تنها ۱۵ سد ساخته شده بود و در قبال آن فرهنگ و دلار و ثروت ملت را بردند وتن‌ها چند سد ساختند، ولی در عرصه صنعت سد سازی در حال حاضر رتبه ۳ را داریم.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه در حال حاضر ساخت سد‌های مختلف در برنامه جمهوری اسلامی است اظهار کرد: صد‌ها سد توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شد و دانش فنی ان بارور شد و خدمتی که امام خمینی (ره) به ایران کرد به نحوی بود که در عرصه علمی رتبه ۱۶ را داریم.

وی ادامه داد: به برکت رهبری حکیمانه ولایت فقیه و امام خمینی (ره) در عرصه علمی پیشرفتی داریم که خودشان نتوانستند انکار کنند و رتبه اول پیشرفت علم پزشکی منطقه و رتبه ۸ تولید انرژی و رتبه ۱۱ دانش هوافضا است در دوران پهلوی تنها ۱۵۳ هزار نفر ظرفیت دانشجو درکشور فراهم بود و این موضوعات در عرصه سواد آموزی و عرصه آموزش عالی و تعداد اعضای هیات علمی و دیگر عرصه‌ها نیز فراهم بود به نحوی که در حال حاضر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در عرصه‌های مختلف اموزشی فعال هستند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه رتبه ۳ تولید شیشه جهان، رتبه ۷ تولید سیمان متعلق به ایران است تصریح کرد: صدام حسین در زمان بازجویی خود اعلام کرد اگر حکومت پهلوی در مقابل من بود یک ماه ایران را فتح می‌کردم، ولی جمهوری اسلامی این امکان را به من نداد.

وی ادامه داد: کشور‌های اروپایی از صدام حمایت کردند و بعد سه جنگ را در اطراف ایران تدارک دیدند و بعد شبیخون فرهنگی و بعد تحریم را اعمال کردند تا ایران را از پای در بیاورند و اگر شرایط تحریم نبود به طور قطع در عرصه‌های مختلف از آن‌ها جلو می‌زدیم و اصلا یکی از دلایل اصلی تحریم ایران به همین دلیل بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن در مرحله بعد جنگ شناختی را به کشور وارد کردند تصریح کرد: برخی از مسئولان سیاسی کشور‌های مختلف در حوادث اخیر بحران سازی کردند، ولی اکثریت ملت ایران نگذاشتند دشمن به هدف خود برسد و به دشمن جواب نه دادند و یکبار دیگر اعلام کردند با آرمان‌های انقلاب همراه هستند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه دشمنان به همین اقدامات اکتفا نکردند و از روز اول با انقلاب مخالف بودند وصراحتا اعلام می‌کردند چرا حکومت دینی برقرار کردید و چرا به زن شخصیت دادید و چرا حقوق بشر را از دیدگاه خداوند ترویج می‌دهید و چرا منکر همجنس گرایی هستید اظهار کرد: ان‌ها نمی‌خواستند منافعشان در کشور از بین برود و ناراخت بودند که طرح‌های آمریکا را در منطقه نابود کردید و چرا داعش را در منطقه نابود کردید و چرا امریکا را در منطقه منزوی کردیم.

جانشین سپاه قدس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با بکارگیری مردم و توان مردمی مردم منطقه به مصاف آمریکا رفت تصریح کرد: گرو‌های وهابی و تکفیری همه سازمان‌های نیابتی امریکای جلاد هستند و این گروه‌ها خود چیزی برای ارائه ندارند و اگر حماس و جهاد اسلامی به عنوان قدرت مقتدر بر رژیم صهیونیستی فرود امدند و اگر قدرتی در سوریه و عراق در مقابل گروه‌های تکفیری صف آرایی کرد همه به پشتوانه توان مردم بودند.

وی ادامه داد: معلمین و اساتید دانشگاه، بخشداران، نمایندگان مجلس، استانداران و در یک کلام مسئولین کشوری و لشکری باید این نکته را از امام خمینی و مقام معظم رهبری و ائمه به گوش داشته باشند که فقط برای خدا کار کنند و برای غیر از خدا قدمی و نیتی نداشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه مسئولان باید مردم دار باشند ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی مدیریتش با مردم مادرانه بود و با مردم عشق نوازی می‌کرد و با مسئولان پدرانه رفتار می‌کرد و گاهی پدر تشری می‌زند.

فلاح زاده با بیان اینکه با تلاش مضاعف باید پیگیر کار‌های مردم باشیم اظهار کرد: اگر در عرصه جهاد اقتصادی با قدرت تفکر و تعقل وتوان مردم در گستره ایران اسلامی استفاده کنیم قطعا تحریم را پشت سر خواهیم گذاشت و علیرغم اینکه مشکلاتی وجود دارد، ولی با توکل با خداوند این مرحل را پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار