در شهرستان بن برگزار شد؛

خروش مردم در یوم الله 22بهمن

مردم ولایتمدار بن با حضور پرشکوه خود در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۹۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همگام با سراسر کشور و در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان بن برگزار شد.

مردم ولایت‍‌‍مدار و انقلابی شهر بن در ۲۲ بهمن و جشن چهل‌وچهار سالگی انقلاب، پس از ۲ سال که به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی به صورت خودرویی برگزار می‌شد، با حضور منسجم در این راهپیمایی با شکوه، با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و فریاد شعارهای انقلابی مانند"مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این‌ همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" ، " 22 بهمنه خون به دل دشمنه"، " 22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله"، بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

این حماسه ملی با حضور پر شور مسئولین شهرستانی و نیز دانش آموزان و اقشار مردم صورت گرفت، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند پای آرمان های والای انقلاب استوارند و هرگز پشت ولایت فقیه را خالی نکرده و نخواهند کرد و نیز ادامه دهنده خون شهدای مدافع امنیت و کشور هستند.

مردم با حضور در این راهپیمایی عظیم نشان دادند، زمانی که کشورهای بیگانه توطئه عدم حضور مردم در راهپیمایی را طراحی می کنند، مردم بصیر و انقلابی با حضور پر شور و حماسی خود توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

شرکت کنندگان در این حماسه بزرگ همزمان با سراسر کشور سرود جمهوری اسلامی همخوانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار