خبرهای داغ:

تقدیر سپاه انصار الحسین(ع) از حضور باشکوه مردم استان همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همدان- فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) با صدور پیامی از حضور باشکوه و خلق حماسه کم نظیر امت همیشه در صحنه استان همدان  در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۰۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) با صدور پیامی از حضور باشکوه و خلق حماسه کم نظیر امت همیشه در صحنه استان همدان  در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش محور مقاومت و مقابله با نظام استکبار و ایادی آن، فصل نوینی را در پیش روی جهانیان قرار داده، مردم شریف و همیشه در صحنه استان همدان بار دیگر دوشادوش ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن افتخارآفرینی کردند و عشق و ارادت خود به آرمان‌های بلند امام راحل را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهند کرد و بار دیگر، جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساندند.

تجلی وحدت و همبستگی که در عزم و اراده راسخ و ایمان خالصانه و بصیرت بی‌همتای ملت شگفتی‌آفرین و متحد و زمان‌شناس ایران اسلامی نمایان شد، تا با اعتماد و توکل به قادر‌ متعال عزت، استحکام و عظمت انقلاب اسلامی را در چهل و چهارمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دیگر بار بر راه و آرمان حضرت امام خمینی «رحمه الله علیه» تأکید نماید.

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

آوردگاه عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود، مردم با این حماسه بزرگ ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی، در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ‌گونه کوتاهی نخواهند کرد.

بی تردید حضور حماسی و ماندگار مردم  همدان در راهپیمایی 22 بهمن مشت کوبنده بر دهان یاوه گویان بود که به راستی این مشارکت پرشور و انقلابی مردم غیرتمند ستودنی بود و بر خود واجب می دانیم از این حضور ارزشمند و ماندگار تمامی اقشار و صنوف مردم تشکر و قدر دانی ویژه را ابراز نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات