خبرهای داغ:

از برگزاری میز خدمت تا مسابقات ورزشی در روستا افتر در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از برگزاری محفل انس با قرآن، میز خدمت و برپایی مسابقات ورزشی در روستا در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۴۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، گشت محله محور رضویون به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور رضویون و رزمایش دفاع از مقر در روستا با هدف ایجاد فضایی آرام و امن برای ساکنان برگزار شد.

او افزود: حلقه صالحین و محفل انس با قرآن با حضور روحانی روستا در مسجد صاحب الزمان (عج) و برگزاری جشن انقلاب همراه با برپایی میز خدمت باحضور بسیجیان پایگاه با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: اجرای بازی بومی محلی (هفت سنگ) همراه با مسابقات دارت و فوتبال دستی از برنامه های اجرایی در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر بوده است.

حمیدی بیان داشت: مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و دعای عهد هر هفته در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا برگزار و در دهه فجر نیز برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها