خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

طبخ روزانه دوهزار و 500 پرس غذای گرم توسط تیپ 25 نزاجا در خوی

تبریز- فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا گفت: از لحظات ابتدایی وقوع زلزله در خوی یگان های تابعه در آن حضور یافتند و روزانه دوهزار و 500 پرس غذای گرم طبخ و بین مردم توزیع کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

علی دلاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: برابر تدابیر امیر فرماندهی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با تشکیل قرارگاه امداد و نجات امام عصر(عج) و ابلاغ ماموریت به یگان های تابعه تیپ۲۵ نیرو مخصوص آماده حضور در منطقه شد.

وی ادامه داد: تیپ۲۵ نیرو مخصوص ضمن آماده باش به یگان بلیات خود نسبت به سازماندهی و تجهیز تیم های عملیاتی تامین، تخلیه مجروحین، امداد رسانی و آواربرداری و جستجو و نجات اقدام تا در کمترین زمان وارد عمل شد.

سرتیپ دلاور اضافه کرد: برابر دستورات صادره این تیپ نسبت به پخت روزانه دوهزار قرص نان و اعزام آشپزخانه صحرایی به منطقه نسبت به طبخ ۲۵۰۰ غذای گرم در روزهای ابتدایی زلزله شد.

 وی گفت: همچنین واگذاری چادرهای گروهی و اعزام خودروهای سنگین جهت اقلام اهدایی هم وطنان و خودرو فیات جهت ترابری روزانه کادر پزشکی بیمارستان امام علی(ع) تبریز و تهیه دارو، وسایل بهداشتی، پتو وسایل گرمایشی، لباس گرم و اسباب بازی برای کودکان توسط تیم های داوطلب در بین مردم روستاهای آسیب دیده خوی از دیگر اقدامات این تیپ بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها