از برگزاری جشن انقلاب تا تقدیر از معتکفین در مومن آباد

همزمان ایام الله دهه مبارک فجر، جشن انقلاب در روستا مومن آباد در سرخه برگزار و از برگزبدگان در مسابقات و معتکفین تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۱۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، گشت محله محور رضویون با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت گشت های محله محور اظهار کرد: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد.

او افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یکی از برکات نظام را امنیت عنوان کردند که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا امروز در کشور امنیت پایداری برقرار است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیان داشت: در این راستا گشت محله محور بسیج از ساعت ۲۳ الی ۲ بامداد با هدف برقراری آرامش و امنیت در روستا برگزار شد.

غیبی نژاد بیان داشت: همچنین همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن انقلاب با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین زمانپور، اجرای سرود و برنامه های شاد و مهیج در حسینیه روستا با حضور بسیجیان و عموم اهالی روستا برگزارشد.

او اضافه کرد: در این برنامه از برگزیدگان مسابقات ورزشی دهه فجر، مسابقه نقاشی، پویش سلام بر حسین، مکبر برتر مسجد الزهرا (س) و بیش از ۳۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر معتکف تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار