بسیجیان روستا اروانه از کارگاه حوله بافی خانگی بازدید کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) گفت: در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بازدید از کارگاه حوله بافی بسیجیان پایگاه انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۳۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه فرخنده فجر و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۳۰ عدد نان قندی و شکلات به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه بسته بندی و توزیع شد.

صنم طاهری در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح کمک مومنانه با هدف تاسی از سیره اهل بیت (ع) و کمک به بهبود معیشت نیازمندان و شاد کردن دل های خانواده ها اجرا شد.

او با اشاره به اینکه کمک های مومنانه در طی برنامه و مناسبت های مختلف و در قالب توزیع اقلام خوراکی، پوشاک و موارد دیگر انجام می شود، گفت: همزمان با دهه فجر و در جهت تبریک پیروزی انقلاب به همه خانواده ها، 30 بسته نان قندی و شکلات تهیه و توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: همچنین به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف حمایت از تولیدات و محصولات داخلی و خانگی در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، سرکشی و بازدید از کارگاه خواهران بسیجی حوله بافی همراه با تقدیر از آنها با حضور بسیجیان انجام شد.

لازم به ذکر است به مناسبت 22 بهمن ماه گشت محله محور رضویون و برنامه دفاع از مقر و ایست و کنترل توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج برادران ولی عصر (عج) روستای اروانه انجام شد.

طنین بانگ الله اکبر در ساعت 21 با حضور اهالی روستا در سر بام ها و خیابان ها از دیگر برنامه های اجرایی با همکاری بسیجیان این پایگاه بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها