در این پیام آمده است: ای مردم افتخار آفرین مهریز که امروز شکوه پایداری و عزم عاشورایی تان نشان داد چرا به عدد یاران حضرت عشق در راه وطن فرش لاله گستردید...
کد خبر: ۹۴۹۱۹۴۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، «سرهنگ علی فاتحی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پیامی از حضور حماسی و کم نظیر مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر و قدردانی نمود.

متن این پیام به شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ﴿۱۳۹﴾

بارالها! چگونه سر بر آستان کبریاییت بساییم که نعمتت را بر ما فرو فرستادی و چهل و چهار سال با افتخار سایه لطفت را بر سرمان گستراندی؟
چگونه شکر کنیم نعمت بی بدیل ولایت را که کوفیان قدرش را ندانستند و شد آنچه شد. ولی ایران، ام القرای جهان اسلام همواره بر این فر و شکوه به خود می‌بالد.
چگونه قدر این امت ولایی را پاس داریم؟ جز آنکه جان بیدارمان را در راه اعتلای نان و نام و امنیت شان، چون خاکستر بر باد دهیم؟‌ای مردم افتخار آفرین مهریز که امروز شکوه پایداری و عزم عاشورایی تان نشان داد چرا به عدد یاران حضرت عشق در راه وطن فرش لاله گستردید. شهیدان تان در اعلی علیین به شما فخر می‌فروشند و مرشد بهشت را به نواختن زنگ، به احترام شما می‌خوانند.

کرّ و فرّ و شکوه و جلال را امروز «۲۲بهمن» باید در کوچه و خیابان‌های شهرمان جستجو کرد آنچنان که خرامیدن بهار بر سر شاخه‌های درختان خشک زمستانی در نوروز گرم و امیدآفرین.

آفرین بر عزم و ایثارتان، مرحبا بر رزم و بر پیکارتان، دور باد دست بدخواهانتان و کور باد چشم خصم بدکردارتان.

اینجانب با قلبی آکنده از عشق به آستان الهی سجده شکر بجا آورده و از خروش خشمناک تان بر خصم و درود مهربانانه تان بر هم تشکر می‌کنم. امید دارم تا با دعای خیرتان فدایی شما در میدان مبارزه با استکبار جهانی باشم. دست و بازویتان را می‌بوسم و طلب دعای خیر دارم.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

۲۲بهمن۱۴۰۱

ارسال نظرات