خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر، اولین دوره مسابقات استانی موتورسواری و پینت بال بسیج با معرفی نفرات برتر در گرگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر و به همت مرکز تربیت بدنی سپاه نینوا، اولین دوره مسابقات استانی موتورسواری و پینت بال بسیج با معرفی نفرات برتر در گرگان برگزار گردید. 

سرهنگ پاسدار حسین کامرانی مسئول تربیت بدنی سپاه نینوا در این خصوص عنوان کرد: مسابقات موتورسواری با شرکت ۵۰ نفر از بسیجیان منتخب استان در محوطه تیپ مردم پایه سپال نینوا بصورت انفرادی برگزار گردید که در پایان این مسابقات امیرمحمد زاهد از کردکوی مقام اول، حسن عسگری از گنبد مقام دوم و محمد فغانی از کردکوی مقام سوم را کسب نمودند.

وی ادامه داد: اولین دوره مسابقات پینت بال بسیجیان استان با حضور ۱۸ تیم منتخب از سراسر استان در گرگان برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم حیدر کرار از گرگان رتبه اول، حوزه ثارا... از گرگان رتبه دوم و تیم گالیکش حائز رتبه سوم شدند. 

کامرانی اذعان داشت: بسیجیان حاضر در این دوره از رقابت ها نفرات برتر شهرستانی بوده و از شهریور ماه زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری و پینت بال، نفرات برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها