مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:
آمون گفت: برنامه «تریبون آزاد» با هدف حضور مسئولان استانی برای پاسخگویی با سئوالات عموم مردم در مساجد طرح ریزی شد و با استقبال مسئولان مواجه شد .
کد خبر: ۹۴۹۲۰۶۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

ویژه برنامه «تریبون آزاد» ارتباط موثر بین مردم و مسئولان را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی آمون گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی شد تا با اجرای ویژه برنامه «تریبون آزاد» بتوانیم مخاطبان زیادی را به این برنامه جذب کنیم و مردم محلات استقبال خوبی از حضور مسئولان داشتند و با دردمندی نسبت به مسائل پای صحبت های مسئولان نشستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: «تریبون آزاد» با همکاری کانون های مساجد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد و زمینه ای فراهم کرد تا مسئولان ارتباط بسیار خوبی را با مردم در مساجد ایجاد کنند و با پرسش و پاسخ بسیاری از مسائل و معضلات با همکاری دو طرف قابل حل شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: برنامه «تریبون آزاد» با هدف حضور مسئولان استانی برای پاسخگویی با سئوالات عموم مردم در مساجد طرح ریزی شد و با استقبال مسئولان مواجه شد و تلاش کردیم تا ارتباطی موثر بین مردم و مسئولان با محوریت مساجد ایجاد شود، البته استقبال از این برنامه طوری بود که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این برنامه را به صورت متداول برگزار کنیم و سایر مدیران نیز در برنامه پاسخگویی به سئوالات عموم مردم حضور فعال داشته باشند.

آمون افزود: اولین تریبون آزاد با حضور استاندار اردبیل در مسجد امام رضا (ع) مسجد خاتم النبیین (ص) آغاز شد و 5 ویژه برنامه نیز با حضور شهردار مناطق 5 گانه در مساجد مختلف برگزار شد که امیدواریم این برنامه تداوم بهتری داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: هیئت امنای مساجد با همکاری فعالان کانون های مساجد استقبال خوبی از این برنامه تبیینی داشتند و آمادگی کامل برای حضور مسئولان در مساجد شهر اردبیل را داریم تا بتوانند دستاوردهای نهادها را برای مردم تبیین کنند زیرا این برنامه توانست فضای پرسش و پاسخ بین مردم و مسئولان ایجاد کند و استقبال عمومی نشان می دهد که جلسه های تریبون آزاد باید با محوریت مساجد فعالیت بیشتری داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: از همکاری همه نهادها و ارگان ها به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، هیئت امنای مساجد و مدیران مسئول کانون تقدیر و تشکر می کنم که در این برنامه فرهنگی و تبیینی این نهاد را یاری کردند.

ارسال نظرات