مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج:
سوری با تاکید بر اجرای راهیان نور دانشجویی تا 25 اسفند، گفت: ویژه برنامه های راهیان نور با محتوای جذاب و فضاسازی مناسب برای به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در راهیان نور فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۷۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، مجید سوری مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار کوله بار درباره جزییات راهیان نور دانشجویی گفت: مرحله دوم راهیان ‌نور دانشجویی از اول بهمن ماه شروع شده وتا پایان بهمن ماه نیزادامه دارد، همچنین از اول تا 25 اسفند ماه نیز میزبان راهیان نور دانشجویی هستیم و از 25 اسفند تا ایام نوروز هم راهیان نور عمومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های اردوی راهیان نور ادامه داد: محتواهای خوب، نمایش‎های رزمی، یادمان‌های دفاع مقدس و فضاسازی مناسب، به تصویر کشیدن دستاوردها و پیشرفت انقلاب اسلامی، برای تمام اقشار شرکت کننده در این اردو فراهم شده است.

سوری بیان کرد: زائران در طول مسیر با حضور راویان توانمند با تبیین دفاع مقدس و مسائل روز آشنا می شوند و در اردوگاه ها نیز نمایش‌های رزمی در راستای بصیرت افزایی و معرفی بهتر دفاع مقدس اجرا می‌شود و از چندین یادمان دفاع مقدس بازدید می کنند و در نهایت برنامه هایی را برای غنی سازی این عزیزان و بهره برداری آنها در نظر گرفته‌ایم.

وی با تاکید به برگزاری حضوری اردوهای راهیان نور افزود: در دوران کرونا راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد که هم‌اکنون نیزاین بازدید مانند گذشته به قوت خود باقیست.

سوری درباره برگزاری راهیان نور در ایام عید گفت: قبل از ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری اردوی راهیان نور داریم که یک بخش آن اردوی راهیان نور شخصی است.

وی با اشاره به برقرار بودن راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: مرحله اول راهیان نور دانش آموزی از ابان ماه تا پایان اذر ویژه پسران برگزار شد و از اول بهمن تا پایان آن اردوی راهیان دانش اموزی ویژه دختران است که هم اکنون در حال برگزاریست.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج عنوان کرد: راهیان نور غرب و شمال غرب کشورمان در تابستان با برنامه های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آثار ارسالی برای جشنواره سرزمین نور گفت: در استانها این جشنواره در حال برگزاری است، تعدادی آثار تاکنون به دستمان رسیده و توسط داوران در حال بررسی است و در 20 اسفندماه که اختتامیه آن برگزار می‌شود به آثار برگزیده هدایای نفیسی اهدا می شود.

سوری درباره اعزام خادم الشهدا به مناطق عملیاتی تصریح کرد: خادمین شهدا به مناطق عملیاتی به صورت گسترده و شبکه ای عظیم با برنامه‌ریزی منظم اعزام شده‌اند و در اکثر اردوگاه ها و یادمان‌ها مستقر و در حال خدمات دهی هستند.

وی با تاکید به فرهنگ سازی برگزاری اردوی راهیان نور به صورت گسترده در بین مردم گفت: راهیان نور مورد استقبال مردم است و سعی شده با تمام ظرفیتها و امکانات سپاه و بسیج در این امر مهم خدشه ای وارد نشود و در حوزه محتوا و اثرگذاری و اطلاع ‌رسانی راهیان نور نیز قدم های بزرگی برداشته شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در ترویج راهیان نور بین عموم مردم افزود: اثر رسانه‌ها و فضای مجازی در معرفی ارزش‌های دفاع مقدس و این حرکت عظیم فرهنگی و تشریح آنان برای آحاد مردم بسیار است و امیدواریم اصحاب رسانه در ترویج آن و تقویت بنیه ی خودباوری و روحیه و عزت ملی با نقشی که میتوانند ایفا کنند همکاری گسترده و فعال داشته باشند.

ارسال نظرات