جشن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در دانشگاه شهیدباهنر کرمان

مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور همیاران علمی و خانواده دانشگاهی در تالار وحدت دانشگاه برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۲۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک، ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما باید قدردان رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های کسانی باشیم که توانستند امروز این آسایش و آرامش را نصیب ما کنند.
وی عنوان کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و با وجود جوانان مومن و متعهد، انقلاب اسلامی به دستاورد‌های ارزشمندی از جمله: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های بالقوه و به روز دست پیدا کرده تا در بسیاری از نیاز‌های صنعت و جامعه هیچگونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشیم.
رئیس دانشگاه معین استان گفت: انشاالله به برکت این ایام و رسالتی که شهدا و بزرگان و پیشکسوتان بر دوش ما و این انقلاب گذاشتند بتوانیم در راستای اهداف انقلاب و نظام گام برداریم.
حجت الاسلام و المسلمین حسن عسکری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایام فرخنده دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: امروزه در دنیا هیچ کشوری پرافتخارتر و قدرتمندتر از ایران اسلامی و هیچ مکتبی ارزشمندتر از مکتب تشیع نیست.
وی گفت: با توجه به افتخارات ایران اسلامی دشمنان نظام و انقلاب چشم دیدن پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و همیشه با افکار غربی و موج‌های تبلیغاتی ضد نظام در بین نسل جوان و آینده دار کشور مانع از فهم و درک نسبت به این پیشرفت‌ها می‌شوند.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خاطرنشان کرد: رسالت اصلی جامعه امروزی ما این است که با مطالعه و گفتگو محوری بتوانیم اهداف بلند و آرمانی انقلاب را به نسل‌های آینده تداوم بخشیم.
در ادامه جشن با برنامه‌های شاد و موسیقی زنده و قرعه‌کشی همراه بود.

ارسال نظرات