برگزاری جشن «ایران بانو» همزمان با دهه فجر در قم برگزار شد

برگزاری جشن «ایران بانو» همزمان با دهه فجر در قم برگزار شد
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه«ایران بانو» برای بانوان و دختران قمی به همکاری تشکل‌های مردمی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۶۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خانم عرب زاده مسئول تشکل مردمی زنجیره روشنا در بخشی از این مراسم، با اشاره به بیانات اخیر رهبری، بیان کرد: اتحاد، یکدلی و وحدت جزو منویات مهم رهبری انقلاب در صحبت‌های اخیر بود و دراین‌بین دهه فجر بهترین بهانه برای تاکید بر این همدلی وهم زبانی و نقطه مشترک تمام افراد جامعه است.
وی افزود: دهه فجر تجلی همبستگی ملی است که بین نسل‌های مختلف وجود دارد و۵۷ سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعدی منتقل‌شده است.
مسئول تشکل مردمی زنجیره روشنا با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انفعال، ناامیدی و اختلاف در بین مردم طی چند ماه اخیر، اضافه کرد: مردم ایران به‌رغم شبهات و القائات دروغین دشمنان و شبکه‌های معاند، دارای زبان، اهداف، هویت، ارزش‌ها و نقاط مشترک هستند که آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.
عرب زاده اظهار داشت: جشن‌های ایران بانو باهدف تقویت و ارتقای همدلی زنان و دختران طی روزهای 18 تا 20 بهمن‌ماه جاری در پردیسان، بوستان بانوان پروانه، مجتمع فرهنگی نور و بوستان بانوان نرگس برگزار شد.
وی بابیان اینکه جشن‌های ویژه‌ای برای گروه‌های سنی نوجوانان، کودکان و بانوان در قالب این جشن‌ها ترتیب یافت، تصریح کرد: کاردستی، سرودخوانی،نمایش از برنامه‌های ویژه کودکان و برگزاری مسابقه طناب‌کشی، مسابقه دو، پرسش و پاسخ نیز در نوجوانان انجام یافت.
عرب زاده افزود: در بخش بانوان و بزرگسالان نیز برنامه‌های متنوعی با محوریت ازدیاد نسل و جمعیت و مطالبی در خصوص سقط‌جنین ارائه شد.
وی در پایان ابراز داشت: در بخشی از این برنامه نیز با حضور میهمانانی از کشورهای کانادا، استرالیا و آمریکا ضرورت حفظ انقلاب و پویایی ماندگاری آن و مقایسه کردن وضعیت زنان در جمهوری اسلامی با کشورهای غربی به گفت‌وگو و تبادل‌نظر گذاشته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار