با حضور ۱۵ تیم از گروه های جهادی؛

بازی های مسابقات فوتسال جام شهدای جهادگر به پایان رسید

جام شهدای جهادگر با قهرمانی تیم شهید محمدزاده با حضور ۱۵ تیم از گروه های جهادی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۳۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا نخعی فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه شهرستان زاهدان گفت: جام شهدای جهادگر به یادبود شهیدان جهادگر حجت الاسلام سجاد شهرکی و جمال سابقی نژاد شب گذشته با قهرمانی تیم شهید محمدزاده و با حضور ۱۵ تیم از گروه های جهادی به پایان رسید.

وی افزود: این جام به مناسبت ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر زاهدان با هدف توسعه کمی و کیفی ورزش و ایجاد فضای شور و نشاط و صمیمیت و ارتقاء سلامت جسمی، روحی و روانی و ترویج و تعمیف تفکر بسیجی در جامعه و بین جهادگران با حضور 15 تیم برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه ورزش، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است گفت: پس از برگزاری ۲۳ بازی، در دور گروهی و حذفی تیم شهید محمد زاده حایز رتبه قهرمانی و به مرحله استانی صعود گردید.

سرهنگ پاسدار نخعی این مسابقات را ایجاد بستر مناسب برای حضور جهادگران در برنامه های ورزشی ، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت دانست و افزود: معرفی ورزش به عنوان ابزاری جهت جذب و ارتباط گیری جهادگران ،افزایش سطح سلامت جسمی و روحی، روانی جهادگران وایجاد بستری مناسب جهت شور و نشاط جامعه بسیج سازندگی را از مهمترین اهداف برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای جهادگر عنوان کرد.

این مقام مسئول از زحمات شورای جهادی شهرسان زاهدان ، سازمان فرهنگی ،ورزش واجتماعی شهرداری و اداره ورزش و جوانان که در این دوره همکاری ویژه داشته اند تقدیر و تشکر نمود و گفت: در این دوره از مسابقات تیم شهید شوری زاده نایب قهرمان ، مقام سوم را تیم شهید کیخا زاده و برنده کاپ اخلاق را هم تیم شهید توکلی معرفی شدند که با اهدا لوح سپاس ، هدیه و کاپ از آنها تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار