کشف ماینرهای میلیاردی در زنجان

زنجان - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 15 دستگاه ماینر غیر مجاز در یک کارگاه تولیدی خبرداد و گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ها 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۸۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

کشف ماینرهای میلیاردی در زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،سرهنگ حسین بدری در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتي از راه اندازي مزرعه استخراج ارز ديجيتال در يک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی زنجان مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

وي افزود: مأموران پس از تکميل و اطمينان از صحت اطلاعات خود با انجام هماهنگي قضائي به کارگاه تولیدی مورد نظر اعزام و در بازرسي از محل 15 دستگاه استخراج رمز ارز ديجيتال غیر مجاز را کشف کردند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه تصريح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی ماینر های کشف شده را 7 ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد کردند.  

سرهنگ بدری در پايان با بيان اين که مبارزه با استخراج ارزهاي ديجيتال غير مجاز به صورت مستمر در دستور کار پليس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعاليت غيرمجاز اشخاص در اين زمينه مطلع شدند مي توانند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار