خبرهای داغ:
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه قوی بودن کشوردر هر عرصه‌ای از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: تنها راه غلبه بر این مشکلات به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۹۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ولی بهاریان در جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در پایگاه شهیدان بیات حوزه شهیده سیف برگزار شد، اظهار کرد: از همان ابتدای پیروزي انقلاب اسلامی، دشمنی علیه ایران شروع و باعث به وجود آمدن مشکلات شد.

وی با بیان اینکه قوی بودن کشوردر هر عرصه‌ای از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: تنها راه غلبه بر این مشکلات به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است که پیشکسوتان گرامی نقش موثری در این جهاد دارند که با بیان خاطرات انقلاب، رشادت‌های شهدا و... می‌توانند در این زمینه ورود کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه باید مطالبه گري داشته باشیم به ویژه از مسئولین  گفت: مشکلات باید عنوان شود و هر کس به نوبه خود در صدد حل آن باشد.

وی در ادامه با اشاره به فضای مجازی و تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا عنوان کرد: این موضوع باعث شد فرزندان ما از محیط مدرسه دور بمانند و بیشتر وقت خود را در فضای مجازی باشند و بعضی از خانواده‌ها نیز کنترلی در این زمینه نداشتند که آسیب‌های جدی داشت.

سردار بهاریان با بیان اینکه باید مراقب فرزندان خود باشیم که تحت تاثیر خبرهای دروغ نباشند، افزود: امروز نیز پیشکسوتان از خاطرات انقلاب و اینکه چه بودیم و امروز به برکت انقلاب به چه درجاتی رسیده‌ایم، برای نسل جوان و نوجوان بازگو کنند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه بوده و کمک‌رسان همدیگر بوده‌اند، ادامه داد: در زلزله خوی نییز دولت به کمک مردم امدادرسانی کردند.

ارسال نظرات