خبرهای داغ:
طی آیینی؛

خبر شناسایی پیکر مطهر علیرضا بادرام به اطلاع والدین این شهید رسید

خبر شناسایی پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام از شهدای گرانقدر دفاع مقدس طی مراسمی به اطلاع پدر و مادر و خانواده این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس رسید.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۴۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

خبر شناسایی پیکر مطهر علیرضا بادرام به اطلاع والدین این شهید رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین حضور و اعلام خبر شناسایی پیکر مطهر علیرضا بادرام با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفرآزادمنش جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و شماری از مسوولان استانی در منزل این شهید دوران دفاع مقدس برگزار شد.

پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام پس از ۳۴ سال گمنامی در عملیات اخیر نیروهای تفحص شناسایی و به معراج شهدا منتقل و روز جمعه هفته جاری تشییع خواهد شد.

شهید علیرضا بادرام در دهم شهریور سال ۱۳۵۱ متولد و ۴ اردیبهشت سال ۶۷ از تیپ الغدیر یزد به جبهه اعزام و پس از حدود یکماه در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

پدر این شهید گرانقدر در بخشی از این مراسم، ابراز کرد: هر کس هر کار خیر یا شری انجام می‌دهد برای نفس خود است و مهم این است که اعمال و نیات افراد منطبق با قرآن کریم باشد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه، اضافه کرد: آنچه جامعه را نجات می‌دهد پایبندی به قرآن و عمل به آموزه‌های دینی است.

مادر این شهید نیز در سخنانی عنوان کرد: علیرضا، دانش‌آموز دبیرستان معارف اسلامی میبد یزد بود و وی برای توسعه این دبیرستان و واحد دخترانه و تامین زمین دانشگاه ان تلاش های زیادی کرد.

 وی اضافه کرد: شهید علیرضا بادرام جزو اولین دانش آموزان در شکل گیری مدارس معارف اسلامی در کشور بود و جزو افراد ممتاز بود.

مادر این شهید با بیان اینکه علیرضا بخاطر اخلاق خوش و تواضع با همه بچه‌های مدرسه و محله دوست بود، گفت:این شهید نسبت به مردم مظلوم خوزستان و آزادسازی خرمشهر تعصب بالایی داشت.

 آیین وداع با پیکر پاک این شهید پنجشنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت و صبح جمعه نیز در مسجد جمکران بعد از دعای ندبه انجام می‌شود و در نهایت پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس جمعه هفته جاری پس از اقامه نماز توسط امام جمعه قم بر روی دوش مردم شهیدپرور تشییع و گلزار امامزاده علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات