خبرهای داغ:
همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت نرگس شهرستان بهار از برگزاری برنامه‌های فرهنگی با هدف زنده نگه داشتن انقلاب در پایگاه نرگس (س) روستای وهنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

فاطمه حریت پسند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فعالیت‌های پایگاه حضرت نرگس حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) بهار نیز رنگ بوی انقلابی گرفته و برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی گفت: ویژه برنامه‌هایی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، جهادی و... با هدف زنده نگه داشتن انقلاب و خون شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور پرشور بسیجیان پایگاه و اهالی روستای وهنان برگزار شد.

مسؤل پایگاه حضرت نرگس (س) روستای وهنان شهرستان بهار ادامه داد: جشنی به مناسبت سالروز پيروزي انقلاب اسلامی با ختم یک جزء قرآن کریم به نیابت از شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله سخنرانی در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دهه فجر، گروه سرود دختران حاج قاسم، مسابقه نقاشی دهه فجر نوگلان و... با همکاری خواهران گروه جهادی و امربه معروف و ارکان صالحین، در راستای تبلیغ و تشویق دختران دهه نودی در مسجد ابوالفضل(ع) روستای وهنان برگزار شد.

وی گفت: برگزاری مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی با خواهران گروه جهادی، تشکیل حلقه صالحین به صورت دو بار در ماه، آموزش کلاس قرآن به دانش آموزان پایه سوم، چهارم و پنجم، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و... نیز از دیگر اقدامات انجام شده این پایگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات