دکتر حسن بابایی با حضور در بخش های سالمندان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، آنان را یادگاران نسل گذشته نامید که چرخ های امروز جامعه از محل تجربیات ارزنده و تعلیم فرزندان به دست آنان به گردش در می آید .
کد خبر: ۹۴۹۲۷۳۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک دکتر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در جمع مادران سالمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک تهران حضور یافت و با اهداء هدایایی ،ارادت خود را به کلیه مادران سالمند و نیز پرستاران آنان نشان داد .

دکتر بابایی در پایان این حضور پر مهر به خبرنگار کهریزک گفت : به دیدار یادگاران نسل گذشته آمدیم تا علاوه بر عیادت و دلجویی از آنان ، به خود یادآوری کنیم که این سنین نیز در انتظار همه ما خواهد بود .

حسن بابایی رسالت نگهداری شبانه روزی از مادرانی که نمی توانند به هر دلیل در جمع خانواده خود باشند را وظیفه ای خطیر برای دست اندرکاران کهریزک برشمرد و اذعان داشت : با آشنایی مختصری از این همه خدمات و با تصور اینکه چگونه می شود جمعی بزرگ از سالمندان و معلولین را در چنین مکانی سرویس دهی مناسب داد ، کلامی جز تحسین بر زبان هر بیننده و آگاه اجتماعی رانده نمی شود .

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلام آمادگی جهت همکاری در تمام زمینه های مربوط به سازمان مطبوع خود ، افزود : می توانیم با هموار نمودن مسیر خدمتگزاری ، به مسئولین کهریزک این نوید را بدهیم که از این پس ما نیز آمادگی خدمت بی منت به همه بیماران و مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک را در اولویت نخست کاری خود قرار خواهیم داد .

  •   
ارسال نظرات