خبرهای داغ:
همدان-معاون سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با تاکید بر اینکه راهی که می‌تواند زمینه ساز قدم‌های بزرگ باشد حرکت‌های جهادی و انقلابی است، گفت: نیرو و قدرت متن مردم همان گروه‌های جهادی است.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۶۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمد ودود حیدری در آیین افتتاحیه درمانگاه دندان پزشکی شهید همدانی که در سالن همایش‌های سازمان صمت استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام پیش رو مبعث پیامبر (ص) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و طی این مدت رسانه‌های دشمن علیه انقلاب در حال فعالیت است.

وی افزود: طی این ۴۴ سال دو باور وجود دارد یک این باور که نتوانستیم و نمی‌توانیم به جایی که هستیم برسیم که ناکارآمدی را می‌رساند که غلط است و باور دوم که نگاه درستی است، اینکه ره صد ساله طی شده و اتفاقات بسیار بزرگی در منطقه و در زندگی و رفاه مردم رخ داده است.

معاون سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با بیان اینکه ۴۴ سال انقلاب اسلامی ۱۰۰ درصد قابل دفاع است، مطرح کرد: رسانه‌های دشمن طی این ۴۴ سال، ۲۴ ساعته کار می‌کنند و می‌خواهند ما در وجود خود حس کنیم حرفایی که می‌زنیم غلط است که تا حد زیادی هم موفق بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ۱۰۰ درصد موفق بوده و برای مردم، دین، منطقه و بشریت کار کرده است، ابراز کرد: با وجود دشمنی‌ها، تحریم ها، فتنه‌های مختلف مسیر طی شده مسیر رو به جلو و رو به هدف و کاملا موفق است.

حیدری با بیان اینکه تا آرمانی که داریم فاصله زیادی داریم، اما گذشته ما قابل دفاع و ارزشمند است، گفت: باید با همت مضاعف برای آینده جلو رفت و گام‌های بعدی انقلاب اسلامی باید به بلندای بشر باشد و در افق ظهور و از جنس شهید همدانی و شهید سلیمانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه راهی که می‌تواند زمینه ساز قدم‌های بزرگ باشد حرکت‌های جهادی و انقلابی است، بیان کرد: از مجموعه‌های حاکمیتی اداری رسمی بیش از اینکه تا الان اتفاق افتاده توقع جهش و پرتاب به جلو نباشد؛ چراکه نیرو و قدرت متن مردم همان گروه‌های جهادی است که با مدلی که از دفاع مقدس گرفته شده است می‌تواند باعث جهش و پرتاب می‌شود.

معاون سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک تکه کوچکی از تاریخ ایران اسلامی نیست، یادآور شد: دفاع مقدس یک مدل نگاه است که همیشه باید به آن رجوع کرد و یک موشک پرتاب به سمت جلو است.

وی با بیان اینکه تنها راه پرتاب به جلو بهره‌گیری از نیرو‌های مردمی است، ابراز کرد: همه اقشار بسیج ارزشمند هستند، اما بسیج دانشجویی بوی فرهنگ دفاع مقدس را می‌دهد چرا که تاسیس آن به دستور امام راحل است.

حیدری با بیان اینکه گروه‌های جهادی نباید تا ابد گروه جهادی بمانند، گفت: بعد از ۲۰ سال تجربه باید شاهد گروه‌هایی باشیم که نقش مردم را برای یک مسیر طولانی تقویت کنند چراکه در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و ... جز بهره‌گیری از مردم راهی نداریم.

وی با بیان اینکه نهادها، دستگاه‌ها، دولت‌ها، قوه قضاییه، قوه مقننه و ... باید بسترساز پرورش نیرو‌های مردمی باشند، ادامه داد: ما بعد از دفاع مقدس در بهره‌گیری از مردم دچار افولی شدیم و باور نداریم که این توان در عرصه‌های مختلف قابلیت اجرا دارد.

معاون سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با اشاره به اینکه گروه جهادی همدانی یک بخش کوچکی از یک حرکت بزرگ را در حوزه بهداشت و درمان رقم زدند، مطرح کرد: در برخی از عرصه‌ها نقاط خلأیی داریم که یکی از نقاط خلأ عرصه بیماری‌های دهان و دندان است که نه بیمه‌های ما پوشش می‌دهند نه اینکه توان مراجعه مردمی به بخش خصوصی بالا است و فقط شامل محرومین نمی‌شود و قشر متوسط مردم را هم شامل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گروه جهادی شهید همدانی به عنوان یک اولویت در عرصه خدمت‌رسانی سلامت دست روی مساله درستی گذاشته‌اند، بیان کرد: این اقدام می‌تواند مبنای حرکت و تحول در این عرصه در این شهر و استان شود و به عنوان یک مدل با پیوند دادن امکانات دستگاه‌ها قابلیت تکثیر را دارد.

حیدری با بیان اینکه گروه‌های جهادی قد و قواره خود را محصور شده در قد و قواره درمانگاه کوچک نبینند و قواره خود را رفع این معضل در منطقه ببینند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت‌های جهادی افرادی که جنگ را ندیدند، بتوانند خود را در سیره و حلقه شهدا و رزمندگان جهادگران عرصه جهاد ببینند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات