برگزاری دوره آموزشی تداوم یاوران ولایت مدارس ناحیه یک بهارستان

مسئول نظارت و بازرسی سپاه بهارستان در دوره آموزشی تداوم یاوران ولایت فرماندهان بسیج مدارس ، تقویت بنیه معنوی را راهی برای مقابله با هجوم دشمن دانست.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: دوره آموزشی تداوم یاوران ولایت فرماندهان واحد و شوراهای فرهنگی مدارس ناحیه یک بهارستان با حضور مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، رویا داداش‌زاده فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دختران ناحیه یک بهارستان و سرگرد پاسدار فرزاد باباحسینی مسئول نظارت و تایید محتوا سپاه بهارستان برگزار شد.

در ادامه جلسه سرگرد پاسدار فرزاد باباحسینی در خصوص جنگ نرم و فتنه‌ها اذعان کرد: جنگ نرم ، جنگی شناختی معرفتی است و شناخت ما را از اصل موضوع ، منحرف می‌سازد و جهت‌دهی ما را در موضوعات تغییر می‌دهد ، به صورتی که دلخواه خود دشمن باشد.

باباحسینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۰ ، در جمع نیروهای نظامی فرمودند که فتنه های بعدی، فتنه های دشوارتر و پیچیده‌تری خواهد بود؛ لذا برای مقابله با فتنه‌ها، باید بنیه معنوی خود را تقویت کنید، حتی اگر در میدان تنها ماندید، توانایی ایستادگی در برابر تمامی کفرها را داشته باشید.

 

او همچنین گفت: تنها کشوری که در نظم نوین جهانی که آرمان و نظریه دارد برای سعادت بشر، جمهوری اسلامی ایران است که ما با این تفکر و استراتژی معنوی که خواهان سعادت بشر است، پیش آمده‌ایم.

در پایان جلسه مسئولین حاضر ، به تبادل گفت‌وگو و ارائه نظرات خود با دانش آموزان پرداختند.

 

خبرنگار: مهدی موسی خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار