در کار گروه ورزش و جوانان تربت جام مطرح شد؛

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه کشوری همزمان با عید مبعث در تربت جام/باید قوانین جدید را در چوخه نهادینه کنیم

نائب رئیس انجمن کشتی باچوخه کشور، گفت: کشتی با چوخه تا الان با نگاه سنتی اداره می شد، بنابراین ضروری است همه همت گمارند تا ساختار قدیمی را کنار بگذاریم و قوانین جدید را در کشتی باچوخه نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۸۸
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،احمد علیپور در کارگروه ورزش و جوانان تربت جام که با محوریت برگزاری مسابقات باچوخه کشوری به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: کشتی باچوخه تا الان با نگاه کاملاً سنتی و بومی محلی اداره می شد، بنابراین ضروری است همه همت گمارند تا ساختار قدیمی را کنار بگذاریم و با نهادینه شدن دستورالعمل های کشوری، قوانین جدید در کشتی باچوخه حاکم کنیم.

نائب رئیس انجمن کشتی با چوخه کشور با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات کشوری را با دید باز برگزار می کنیم، افزود: به کشتی گیران دیگر استان ها این فرصت را می دهیم که به موفقیت در این رشته سنتی و پرطرفدار خراسان بزرگ برسند.

در ادامه فرماندار تربت جام گفت: همزمان باعید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (ص) دومین رویداد ورزشی کشور مسابقات "کشتی باچوخه" باشرکت‌ پهلوان از سراسر کشور به میزبانی شهرستان برگزار می گردد.

حسین جمشیدی افزود: سایر دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی، خدماتی و پزشکی همکاری و مساعدت کنند تا این رویداد یزرگ ورزشی به نحو مطلوب و درخور شان مردم خراسان رضوی با شادابی، شور و نشاط و روحیه جوانمردی و پهلوانی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها