رئیس دادگستری جوین، گفت: اختلافات ملکی بازاریان نقاب، پس از ۳۱ سال بلاتکلیفی و رهاکردن بازار در حالت نیمه‌کاره، برطرف و با وساطت دادگستری تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۱۳
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا سیدآبادی با اشاره پایان اختلافات ملکی بازاریان نقاب، پس از ۳۱ سال بلاتکلیفی، اظهار کرد: این اختلاف از سال ۱۳۷۰ و از زمانی پیش آمد که حدود ۱۰۰ نفر از بازاریان شهر نقاب درصدد برآمدند در حرکتی جمعی، زمینی را در بهترین نقطه مرکز این شهر خریداری و اقدام به ساخت بازاری با ۶۰ دهانه مغازه کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان جوین در حاشیه نشست این شورا، افزود: پس از تهیه زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و آغاز ساخت بازار و رسیدن به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، بروز برخی اختلافات ملکی منجر به توقف اجرای این طرح شد.

سیدآبادی خاطرنشان کرد: در این بازه ۳۱ ساله پرونده‌های متعددی در این خصوص مطرح و در نهایت موضوع به داوری ارجاع شده بود، اما بعد از وصول نظریه داوری نیز اختلافات همچنان ادامه داشت.

وی گفت: سرانجام و با گذشت بیش از سه دهه، اخیرا با دخالت دادگستری و با تشکیل پرونده دیگری،گزارش اصلاحی صادر شد و این اختلاف چندین ساله پایان یافت و ماجرا به سازش منجر شد.

رئیس دادگستری جوین اضافه کرد: با توجه به این‌که وضعیت سهامداران و سابقه اختلافات ممکن بود اجرای طرح را با تاخیر مواجه کند، در اسرع وقت بازدیدهایی از مِلک مورد اختلاف صورت گرفت و با حضور طرف‌های دعوا، وکلای آنان، معتمدان محلی و شهود، صورت جلسه ای تنظیم و محل مزبور تحویل آنان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها