خبرهای داغ:

دولت سیزدهم در بخش آبرسانی به روستاهای خوزستان پیشتاز است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه دولت سیزدهم در بخش آبرسانی به روستاهای خوزستان پیشتاز است، گفت: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌‌‌‌های نماینده مردم شادگان در مجلس پروژههای آبرسانی و فاضلاب در شهرستان شادگان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۳۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

محمد رضا کرمی‌نژاد صبح امروز به همراه معاونت عمرانی استانداری خوزستان از مخزن تاسیسات آبرسانی و دیگر پروژه های شهرستان شادگان بازدید کردند .

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت سیزدهم در بخش آبرسانی به روستاهای خوزستان پیشتاز است که با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

کرمی با بیان اینکه پروژه آبرسانی در منطقه خروسی شمالی 7 کیلومتر است که به تازگی به اجرا شد، افزود: دیگر پروژه‌ها هم در مرحله اجرای آبرسانی به جفال نیز با 23 روستا و 33 کیلومتر خط تا هفته آینده تکمیل و کمبود آب شرب حدود 26 هزار نفر برطرف می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: در بخش مرکزی شهرستان شادگان پروژه‌های آبرسانی به سرعت در حال اجرا است و عملیات زیرسازی و آسفالت ترمیم نوار حفاری در دستور کار قرار دارد.

کرمی به پروژه آب شرب روستای مسعودی اشاره کرد و گفت: این پروژه با 7 کیلومتر خط مورد نیاز در حال اجرا است و نیز اجرای پروژه آبرسانی دهستان منصوره شادگان، نیز تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است .

وی تصریح کرد: در بخش مرکزی شهر شادگان مشکل روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند تعداد بسیار اندکی هستند که با اجرای پروژه‌ها در بخش مرکزی مشکل این روستاها در تامین آب شرب پایدار برطرف می‌شود.

در ادامه محمد خانچی در بازید از پروژه‌های شهر شادگان به اختصاص بیش از 47 میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرستان شادگان خبر داد و اظهار داشت: با تخصیص این اعتبار در آینده نزدیک شاهد تغییر در چهره شهرها و روستاهای این شهرستان خواهیم بود و مردم حلاوت و شیرینی خدمت‌رسانی را با مدیریت درست تخصیص اعتبارات خواهند چشید.

خانچی افزود: پروژه‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی مشخص شده است و شهرداری‌ها ملزم به انجام این پروژه‌ها در شهرها هستند که در شهرستان شادگان می‌توان به توسعه شهر هوشمند و پروژه‌های دفع آب‌های سطحی و آسفالت معابر و همچنین بهسازی روستایی و غیره اشاره کرد

وی مدیریت و نظارت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان را یکی از مطالبات مدیریت استان برشمرد و افزود: پروژه‌های عمرانی با همگرایی دستگاه‌های اجرایی، نظارت دقیق و شفافیت در انجام پروژه‌ها می‌توان سرعت و کیفیت انجام آنها را بالا برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و پتانسیل بالای گردشگری این شهرستان از مدیریت شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای میزبانی با کیفیت از مهمان‌های نوروزی به‌کار گیرند؛ شهرداری‌ها نیز شهرهای این شهرستان را آماده استقبال از بهار کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها