خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با بیان اینکه آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم، گفت: مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران جهت رفع آنی منتقل شوند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۳۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست خوشه‌های صنعتی توسعه این خوشه‌ها را در استان ضروری دانست و اظهار کرد: آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم؛ مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران انتقال یابند تا در قرارگاه پس از بررسی به صورت آنی برطرف شوند.

وی افزود: ذهن فعال جوانان ما باید پویایی خود را در ایجاد و توسعه صنایع کوچک مرتبط با بخش‌های بزرگ و صنایع پایین دست نشان دهد.

استاندار خوزستان با تأکید بر تجمیع خوشه‌های صنعتی مرتبط در کشور و استان گفت: کارگاه‌هایی که محصولات مرتبط تولید می‌کنند باید در یک مکان قرار گیرند و تمامی محصولات در یک سلسله فروش، حمل و نقل و انبار تجمیع شوند.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را با نگاه به بوم منطقه ارائه کند.

علی اکبر حسینی محراب بر یافتن بازارهای هدف صادراتی تأکید و تصریح کرد: تولید باید بر مبنای تقاضا صورت گیرد؛ اتاق بازرگانی نیز وارد عرصه شود.

وی با بیان اینکه ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود، بیان کرد: هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد در این صورت هر کدام یک قاسم سلیمانی هستید.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها