خبرهای داغ:
رسالت و هدف ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر خراسان‌جنوبی:

انعکاس حضور باشکوه آحاد مردم در اجرای مردمی برنامه های دهه فجر در استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال تلاش ما بر مردمی بودن اجرای برنامه های دهه فجر و انعکاس جلوه با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مشرفی، رئیس ستاد دهه فجر استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در چهارمین جلسه ستاد دهه فجر استان و جمع بندی برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: امسال به لطف خدا ملت جمهوری اسلامی ایران چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را با شکوه جشن گرفتند که قلب امام زمان (عج) را شاد کردند و مثل همیشه دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ضمن تشکر از مردم و دست اندرکاران برگزاری این مراسم عظیم، ادامه داد: قطعا خداوند بهترین نعمت های خود را نصیب بنده‌های انقلابی و جهادی خود خواهد کرد.

حجت الاسلام مشرفی بیان کرد: امیدواریم که خداوند متعال همچون همیشه برکات خود را بر سر ما مستدام داشته باشد.

وی بیان کرد: اگر تمام پیامبران الهی در یک زمان واحد جمع شوند و در یک شهر و محل با یکدیگر زندگی کنند هیچ تناقضی در کارشان نیست، چون آن‌ها بر محور قانون الهی وظایف خود را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر خراسان‌جنوبی افزود: اگر ما اعضای ستاد نیز براساس مقررات، ضوابط و شرح وظایف حرکت کنیم قطعا موفق‌تر خواهیم بود؛ و به سمت گفتمان سازی پیش خواهیم رفت.

وی عنوان کرد: هدف از این برگزاری این جلسه احصاء نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برای انجام بهتر وظایف در آینده است.

حجت الاسلام مشرفی، نداشتن کمیته پشتیبانی را از خلا‌های امسال ستاد دهه فجر استان دانست و گفت: انشاءالله برای سال آینده با پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل رفع شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه، گزارش این ستاد استانی و دهه فجری است، افزود: جمع بندی برنامه‌ها و اقدامات ستاد به دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان‌ ارائه می‌شود همچنین به اطلاع مسئولین کمیته‌های اجرایی نیز می‌رسد.

وی اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر ایجاد وحدت رویه و یکپارچه بودن نهاد‌ها در اجرای کار‌های فاخر و ارزشی است.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه بر حسب شرایط پرداختن به موضوعات روز و پررنگ کردن آن ضروری است، بیان کرد: امسال معیار ما بیشتر بر نمایش حضور حداکثری جمعیت در اجرای برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر  در استان بود.

وی با بیان اینکه در آینده ادغام سازی‌کمیته‌های اجرایی برنامه‌ها رو خواهیم داشت، گفت: امسال با همکاری صدا و سیما و رسانه های استان تلاش شد تا مردمی بودن برنامه‌ها خود را بهتر نشان دهد که با انعکاس برنامه‌های روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها این اقدام انجام شد.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: انشاءالله فضاسازی نقاط حساس شهر در ایام پیشرو؛ عید مبعث و عید نیمه شعبان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار