نخستین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس شهرستان فیروزه با حضور مسوول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی و معرفی آثار برتر و تجلیل از نفرات حائز کسب مقام، به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۷۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی جعفری در اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس شهرستان فیروزه، اظهارکرد: هنر را ابزاری بسیار موثر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اصلی اسلامی ایرانی است.

مسوول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی، گفت: سرود‌ها مختص انقلاب اسلامی بوده و در همان سال‌های بدو انقلاب تاثیرگذاری مهمی بر جریان رویش انقلابی مردم داشته و دارد.

دبیر جشنواره تاتر وسرود دانش آموزی شهرستان فیروزه هم در این مراسم گفت: این جشنواره در هفته بسیج با حضور ۵۰۰ دانش آموز از همه مقاطع تحصیلی و ۴۶ اثر هنری تاتر و سرود با مضامین انقلابی، حماسی و دفاع مقدس آغاز شد و همزمان با چهل و چهارمین سالروزجشن پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

فهیمه حصاری افزود: در بخش سرود گروه سرود آموزشگاه‌های دخترانه ایمان، شهید عین آبادی و پسرانه ابتدایی شهید علی گرمابی، متوسطه، ولی عصر (عج)، شهید تمنانلو و کوثر و در رشته تاتر گروه تاتر آموزشگاه شهید عین آبادی، حضرت معصومه وثامن الائمه عناوین نخست را کسب کردند.

وی گفت: در این جشنواره خانم‌ها حدیثه چوبداری نرگس مقدس پور و آقای امیر رضا سلیمانی به عنوان بازیگران برگزیده معرفی شدند.

این جشنواره به همت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزه برگزار و از گروه‌ها و نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها