خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان برابر دشمنان اسلام است

آخوند نوریزاد گفت: رمز موفقیت جامعه اسلامی وحدت است و دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت بوده و خواهدد بود و هوشمندی جامعه اسلامی در حفظ وحدت بین تمامی مسلمانان جهان باعث پایداری اسلام و شکست دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۹۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان برابر دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، اظهار داشت: آرزوهای دیرینه مردم ایران توسط امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل حکومت اسلامی محقق شد و توسط رهبر معظم رهبری استمرار یافته است.

وی تصریح کرد: در کشور ایران اسلامی موازین اسلام و قرآن حاکم بوده و بر همین اساس تاکنون تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اسلام در مقوله توحید و وحدت خلاصه می شود و همه ادیان دینی باید با ایمان به وحدانیت خداوند به وحدت کلمه ایمان داشته باشند.

وی ادامه داد: علمای شیعه و سنی و تمام ذینفعان باید همواره مردم را به حفظ وحدت دعوت کنند تا هر روز شاهد پیشرفت و گسترش اسلام در جهان باشیم.

نوریزاد گفت: گسترش معارف الهی، دفاع از قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم(ص)، آشنایی با مفاهیم مذاهب و علمای سایر ادیان و رفع شبهات بین مذاهب اسلامی از جمله مهمترین اهداف تقریب و وحدت اسلامی است.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی وحدت بین شیعه و سنی در کشورمان تحکیم و تقویت شد و در استان گلستان برادران و خواهران سنی و شیعه در کنار یک سفره ارتزاق کرده و زندگی مسالمت آمیز دارند و این ثمره وحدتی است که توسط نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار کرد: بسیاری از مسئولان ارشد استانی، مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان ها، فرمانداران، معاونین استاندار و فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گلستان از اهل سنت هستند.

نوریزاد گفت: نماینده ولی فقیه در استان گلستان طلایه دار و منادی وحدت در استان بوده و بین مردم اقوام و مذاهب گوناگون وحدت ایجاد کرده است.

وی یادآور شد:نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای به مساجد، حوزه های علمیه، مدارس دینی و طلاب و روحانیون اهل سنت ارائه کرده که بیشمار است.

نوریزاد در پایان عنوان کرد: رمز موفقیت جامعه اسلامی وحدت است و دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت بوده و خواهدد بود و هوشمندی جامعه اسلامی در حفظ وحدت بین تمامی مسلمانان جهان باعث پایداری اسلام و شکست دشمنان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها