صدای "توپ، تانک و گلوله" دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این‌که صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد، گفت:‌ جنگ دشمن ‌علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

صدای

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در دیدار سرزده با مسئولان صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای والامقام و امام عظیم‌الشأن انقلاب، امامی را که ما را از تاریکی‌ها و ظلمت‌ها نجات داد، ایستادگی، استقلال و عزت را برای ما معنا کرد تداعی می‌کند.

محمدی اصل اظهار کرد: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی وحدت‌آفرین، عزت‌آفرین و غرور‌آفرین 22 بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان ‌علیه این آب و خاک بود، چرا که استکبار و رژیم غاصب صهیونیست با ایجاد فتنه‌های داخلی و خارجی علیه کشور و با هزینه‌های کلان تمام توان خود را گذاشتند تا ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن نگیرند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال در طول 44 سال گذشته بی‌نظیر و بی‌بدیل بود و این محقق نمی‌شد جز ایمان عمیق، باور قلبی، بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران که به دنیا ثابت کردند "ما تا پای جان پشت کشور، رهبر خود هستیم و هیچ‌کس نمی‌تواند این اتحاد و یکدلی را از مردم ایران بگیرد".‌

سردار محمدی‌اصل با قدردانی از همه دست‌اندرکاران صداوسیمای مرکز اردبیل و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و فعالان مجازی استان، گفت: با توجه به رسالت خطیری که رسانه‌ها داشتند توانستند به‌خوبی اهداف و آرمان‌های انقلاب را در جامعه تبیین کنند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان این‌که صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد، تصریح کرد:‌ جنگ دشمن ‌علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی، آغاز شده  است‌ و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نقش و مسئولیت سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

وی ادامه داد: خبر و اطلاع‌رسانی همان جهاد تبیین است و یک مسئله اصلی در کشور است و با نشان دادن واقعیت‌های جامعه و پیشرفت‌های روزافزون و خدمات ارزشمند خادمین ملت امیدآفرین باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تأکید کرد: مسئولین بایستی با روحیه جهادی و انقلابی در خدمتگزاری به ملت بابصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

سردار محمدی‌اصل گفت: ملت ایران اراده فولادین دارد و مصداق سوره انا عطیناک الکوثر هستند‌، همانند شهدا انسان‌های مؤمن‌، متدین‌، مخلص‌، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهندگان آرمان و اهداف شهدا و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این حضور ضمن قدردانی از حضور حماسی و وحدت‌آفرین ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی صداوسیما آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه است و مجموعه واحد خبر، رادیو، تلویزیون و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رسالت خطیری در اهداف عالیه اسلام و انقلاب دارند که قابل تقدیر است.

وی افزود: در زمانی که دشمن تمام تمام خود را برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم و تضعیف این انقلاب معطوف کرده بودند ما یوم‌اللهی را پشت‌سر گذاشتیم که یکی از شعائر عظیم انقلاب بود و مردم این شعائر را به‌نحو احسن انجام دادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار