رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 91 شهید دانش آموز و مربی کرمان ؛
سردار احمدیان گفت: شهیدسلیمانی به عنوان برجسته ترین عنصر مقاومت در طول تاریخ صد ساله یک چهره دست یافتی است و نباید او را یک شخصیت دست نیافتنی جلوه داد
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  سردار احمدیان در نخستین یادوراه 91 شهید دانش آموز و مربی دبیرستان سپاه کرمان اظهار کرد: عمده 91 شهید ما، نوجوانی خود را با سپاه آغاز کردند و اولین نفسهای تکلیف خود را در این نهاد مقدس آغاز کردند و با شهادت آنرا خاتمه دادند. 

 

احمدیان افزود: در هر کجای از جهان اسلامی کسی بخواهد صحبت کند یاد و نام شهید سلیمانی جلوه گر است ، جایی نیست که از آزادی و حریت و استقامت صحبت شود  یاد این شهید عزیز نباشد. 

 

این مقام مسئول تصریح کرد:  پاسداشت شهدا و تجلیل از خانواده شهدا به این نیست به آنها ابراز محبت کنیم ، خانواده شهید وقتی آرام می گیرد و احساس مسرت می کند که ببیند راه شهیدشان ادامه دارد. 

 

وی گفت: در سایر کشورها به خانواده ایثارگر ترحم می‌کنند اما در جمهوری‌اسلامی ایران به خانواده شهدا به عنوان دارا و ثروتمند نگاه می شود ، خانواده شهید، شهید خودش را بدست آورده است و در پیش خدا سرمایه گذاری کرده است 

رئيس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در ادامه گفت: بهترین و شاخصترین نماد برای ادامه راه شهدا در استان کرمان شهید سلیمانی است چرا که دارای مکتب سلیمانی است ، مکتب سلیمانی مکتب همه شهدای 41 ثارالله ، و همه شهدای آزاد جهان اسلامی و جهان مقاومت است و شهید سلیمانی نماد آن مکتب است  باید شهید سلیمانی را الگو قرار دهیم 

این مقام مسئول افزود: شهید سلیمانی یک مزیت بزرگ دارد شهیدسلیمانی به عنوان برجسته ترین عنصر مقاومت در طول تاریخ صد ساله یک چهره دست یافتی است و نباید او را یک شخصیت دست نیافتنی جلوه داد

 

سردار احمدیان تصریح کرد:شهید سلیمانی یک آیت الهی است ،  وقتی که شهادت و نحوه شهادت و آثار بعد آن را دیدم ایمانم به خدا قویتر شد اگر همه خلق عالم از مومن و برجستگان با همه رسانه های جهانی اتفاق کنند و بخواهند فردی را مثل شهید سلیمانی تبلیغ کنند نمی توانند ، شهادت ایشان جلوه هایی را به نمایش گذاشت که ما در برابر آن تعظیم می کنیم.

 

وی افزود: شهید سلیمانی ثابت کرد اگر برای خدا کار شود خدا در دنیا جبران می کند . هر کس برای خدا کار کند خدا او را عزیز می کند

وی ادامه داد: رسانه دل، دست خداوند است چرا  که دل همه انسان ها دست خداوند است از این رو شهید سلیمانی آیت حقانیت انقلاب اسلامی شد.

سردار احمدیان گفت: معلم مکتب شهید سلیمانی امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند و اگر این ها نبودند با‌ اطلاع دقیق می گویم که شهید سلیمانی، این شهید سلیمانی نبود.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه که شهید سلیمانی را بلند کرد و این امکان را برای او بوجود آورد انقلاب اسلام و امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: سومین دلیلی که شهید سلیمانی آیت الهی شد این بود که او نماد شدن شد، هیچ‌گاه در زمانی‌که در قنات ملک و یا فرمانده سپاه ثارالله بود او را به عنوان چهره فرهنگی نمی‌شناختند اما امروز همه فرهنگی‌های کشور وقتی می‌خواهند کار فرهنگی تولید کنند به شهید سلیمانی تاسی می‌کنند.

سردار احمدیان توضیح داد: در دوران دفاع مقدس، شهید سلیمانی را فرمانده میدان می‌دیدند ولی کسی فکر نمی‌کرد او یک استراتژيست باشد کسی که حرفش ردخور نداشت آنجا گفت که کمتر از سه ماه دیگر پایان داعش را اعلام می‌کنم.
 
رئيس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که هر کس در کشور ما خواسته که بشود انقلاب اسلامی به او میدان داده است، گفت: روستایی کم‌سواد و بی‌ارتباط با عالم فرهنگ و سیاست پ فرد برجسته، استراتژيست، فرهنگی و فرهنگسازی شد که البته به خواست خودش بود.


وی بیان کرد: آنچه که می‌توان در مورد این شهید گفت این است که او داشته‌های اولیه‌اش را حفظ کرد و مرتب بر آن افزود، داشته‌هایی از جمله صداقت عشایری که در عهد با امام آن را گذاشت و بر این عهد ماند.

سردار احمدیان عزم شهید سلیمانی را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: کسی عزم شهید سلیمانی را نمی‌توانست بشکند او  مسئولیت را با تمام ابعادش می‌پذیرفت و فرافکنی نمی‌کرد.

رئيس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری نقطه قوت ملی را هدف قرار دادند و بیان می‌کنند که چرا ایران در خارج از مرزها حضور دارد، باید دانست که این کلام آمریکا و غرب است اما از طرفی باید گفت اگر بودن بد است چرا آمریکا در خلیج فارس حضور دارد.

 

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کتاب رستاخیز مکتب المهدی رونمایی شد

ارسال نظرات