معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل:

جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار است
کد خبر: ۹۴۹۳۱۵۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی در گفتگو با خبرنگار بسیج،اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر به فرموده مقام عظمای ولایت ،نماد تکریم سرمایه انسانی است ،سرمایه ای بی نظیر که در پیوند با با سایر سرمایه های سخت و نرم سپاه، قدرتی فراگیر و سترگ را می سازد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان اردبیل، خاطر نشان کرد:جشنواره «مالک اشتر»، فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی، وحدت رویه و نظام‌مند شدن انتخاب رده ها، ترغیب در رفع معایب اساسی و ماموریتی، رشد بیشتر رده­‌ها، استفاده بیشتر از فرصت­‌ها، توانمندی­‌ها، ظرفیت­‌ها، ایجاد زمینه بروز ‎­خلاقیت ها و نوآوری برای تحولی سازنده و ارج نهادن به تلاش‌های بسیج در انجام ماموریت‌ها از اهداف آن است.

وی گفت: شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار است

عطایی بسیج را مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت دانست و تصریح کرد: بسیج برخوردار از دو جلوه مجاهدت در عرصه دفاع سخت و دفاع در جنگ نرم است.

 سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌های، الگو و برتر هستند، گفت: بسیج و بسیجی با حضور میدانی در هر عرصه‌ای که نیاز وجود داشته، نشان داده که پای کار انقلاب، نظام و ارزش‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و دفاع از امنیت جامعه، بسیجیان به شکل شبانه‌روزی پای کار و فعال و اثرگذار بوده‌اند.

 

ارسال نظرات