با حضور حجت الاسلام بیگدلی‌؛

هیئت یاوران ولایت طلاب شهرستان خدابنده برگزار شد

زنجان _ با حضور حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان جلسه هفتگی هیئت یاوران ولایت طلاب شهرستان خدابنده در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه هفتگی هیئت یاوران ولایت طلاب با حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از طلاب در دفتر امام جمعه شهر قیدار نبی (ع) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام بیگدل، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان ضمن تسلیت شهادت امام کاظم (ع) با اشاره به ایمان راسخ و پایبندی مردم شریف ایران به ولایت و اعتقادات دینی، اظهار داشت: قوم حضرت موسی (ع) با غیبت چند روزه حضرت، از دین خود منحرف شدند، ولی ملت ایران ۴۴ سال همچنان با قوت پای این نظام اسلامی فداکارانه ایستاده‌اند.

وی در ادامه با ذکر حدیثی از امام کاظم (ع) قُلِ الْحَقَّ وَ اِنْ کانَ فیهِ هَلاکُکَ فَاِنَّ فیهِ نَجاتَکَ... اِتَّقِ اللّه َ وَ دَعِ الْباطِلَوَ اِنْ کانَ فیهِ نَجاتُکَ فَاِنَّ فیهِ هَلاکَکَ.
حق را بگو اگرچه نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است... تقوای الهی پیشه کن و باطل را فرو گذار هر چند [به ظاهر]نجات تو در آن باشد، زیرا که نابودی تو در آن است»، گفت: کل حیات یک انسان الهی و مومن در این کلام نهفته شده است و تمام زندگی اجتماعی و سیاسی‌انبیاء و اولیاء الهی نشأت گرفته از همین حدیث است.

ارسال نظرات