به همت بسیج مهندسین عمران و معماری؛

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در زنجان برگزار می شود

زنجان-مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت گروه‌های جهادی تخصصی با محوریت مهندسین عمران و معماری در زنجان برگزار می‌شود. 
کد خبر: ۹۴۹۳۲۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در زنجان برگزار می شود

مجتبی برزگر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و تبریک پیشاپیش روز مهندس اظهار داشت :به مناسبت گرامیداشت هفته مهندس،رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی در هفته اول اسفند ماه با مشارکت گروه‌های جهادی تخصصی و پشتیبانی بسیج سازندگی استان اجرا برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بابیان اینکه این رزمایش با محوریت سازمان بسیج مهندسین عمران و همکاری سایر اقشار بسیج  در سطح استان  برگزار می شود،تصریح کرد:رزمایش جهادگران فاطمی به مدت یک هفته از سی ام بهمن ماه  لغایت چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود .

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در زنجان برگزار می شود

برزگر با بیان اینکه در این رزمایش در روز اول اجتماع جهادگران و افتتاحیه برگزار و پس از توجیه و اعلام رمز عملیات رزمایش ، گروه های جهادی در زنجان و همزمان در سراسر کشور به مناطق محروم و کم برخوردار جهت خدمت رسانی اعزام خواهند شد ،افزود:یکی از اهداف این رزمایش اهمیت و ضرورت نهادینه شدن کار جهادی و جهت گیری آن در رفع محرومیت و تحقق عدالت و پیشرفت است.

وی در پایان به دیگر برنامه های هفته مهندس اشاره و یادآور شد:بازدید علمی از واحدهای صنعتی ، افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی همراه با میز خدمت و اردوی جهادی ، یادواره شهدای مهندس استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان ، ویزیت رایگان در مناطق محروم ، برگزاری کارگروه رفع موانع تولید ، کارگروه‌های تخصصی هفت گانه و بازدید و مشاوره فنی و ... از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات