خبرهای داغ:
پزشکان گروه جهادی به مدت ۳ روز در بیمارستان شهدای شهرستان هندیجان مستقر شدند که امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه و شهردار از نحوه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی بازدید و از تلاش آنها تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۵۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، گروه جهادی ثارالله با تعدادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان شهدای شهرستان هندیجان مستقر ودرحال خدمات رسانی جهادی به نیازمندان و آحاد مردم شهرستان هستند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده و امام جمعه حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی و شهردار محمد عبادی و رئیس کمیته امداد امام راحل هندیجان اسماعیل پور عبدالله از نحوه خدمات رسانی به آحاد مردم و افراد تحت پوشش نیازمند بازدید و از تلاش مخلصانه پزشکان گروه جهادی تقدیر و تشکر نمودند.

درادامه گزارش خبری؛ مردم شریف شهرستان هندیجان از حضور پزشکان اطفال ، داخلی ، دندانپزشک ، طب سنتی، تغذیه ، چشم پزشکی و معز دیگر پزشکان تشکر نمودند و خواستار ادامه اینگونه خدمات رسانی های جهادی در منطقه شهر و روستاهای شهرستان هندیجان شدند و تاکید داشتند که هندیجان نیازمند تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته ها برای خدمات به مردم شهرستان هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها