مدرس دانشگاه:

قیام مردم تبریز نقطه عطفی در تاریخ و آغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی است

مدرس دانشگاه گفت: قیام مردم تبریز نقطه عطفی در تاریخ و آغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی است که باعث شد تا مردم در کنار هم یک حرکت بزرگ را شروع کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۸۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج،محمود محمودی مدرس دانشگاه و دکترای علوم سیاسی گفت: قیام مردم تبریز را می‌توان به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست که آغاز حرکت‌های بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: قیام مردم تبریز فقط متعلق به مردم این منطقه نیست؛ بلکه مربوط به همه ایران است که حرکتی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

محمودی در ادامه گفت: مسجد محوری یکی از ابعاد مهم قیام مردم تبریز بود که این قیام از مسجد شروع شد و باعث شد تا مردم حتی در مقابل اسلحه رژیم طاغوت انسجام خود را از دست ندهد.

دکترای علوم سیاسی خاطرنشان کرد: روی واقعی جبهه استکبار دیگر جنبه مهم در این قیام بود که رژیم طاغوت که دست‌نشانده جبهه استکبار بود برای خاموش‌کردن صدای مردم به‌جای گوش‌دادن به آن از اسلحه استفاده کرده و مردم را به خاک و خون کشانده است؛ ولی از آن تاریخ به بعد بود که مردم عزمشان را جزم کرده تا با دستان خودشان انقلابی بسازند که الگویی برای ملت‌های آزاده دنیا است.

مدرس دانشگاه یادآور شد: قیام مردم تبریز نقطه عطفی در تاریخ و آغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی است که باعث شد تا مردم در کنار هم یک حرکت بزرگ را شروع کرده که تا امروز به یک الگو برای همه ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار