خبرهای داغ:

حمایت قاطعانه باشگاه فولاد از نکونام پیش از بازی حساس با الفیصلی

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان از حمایت قاطعانه هیات مدیره باشگاه از جواد نکونام و بازیکنان این تیم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

آرمین مرادی در گفت و گو با بسیج ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد در دوحه قطر پیش از بازی حساس با الفیصلی، اظهارکرد: خوشبختانه تیم از نظر روحی روانی در شرایط بسیار خوبی دارد و کادرفنی و بازیکنان همه آماده رقم زدن یک نتیجه خوب برابر نماینده عربستان هستند.

وی با ابراز رضایت از کمپ تمرینی فولاد، گفت: بازیکنان ما در کمپ زمینی تمرین می‌کنند که تیم ملی کشورهای بزرگ از جمله هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در همین زمین تمرین کردند و از شرایط خوبی برخوردار است.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که جواد نکونام و همکارانش شبانه روز در حال تلاش و آنالیز الفیصلی هستند تا تیم با بهترین شرایط مقابل حریف قرار بگیرد، گفت: در مجموعه تیم و باشگاه فولاد خوزستان، همه هم قسم شده اند تا با تمام وجود برای برد در آسیا بجنگیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولان باشگاه برای فراهم کردن شرایط ایده آل برای تیم، عنوان کرد: خوشبختانه مسئولان شرکت و باشگاه و در راس آن ها آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت و آقای رادکیا سرپرست باشگاه تمام قد پشت تیم و جواد نکونام هستند و آرامش را به تیم تزریق کرده اند تا بازیکنان با آسودگی خاطر و بدون هیچ دغدغه ای تنها به فکر کسب برد در آسیا باشند.

سخنگوی باشگاه فولاد با اشاره به جلسه هیات مدیره با حضور کادرفنی و بازیکنان، گفت: در این جلسه هیات مدیره حمایت قاطعانه خود را از جواد نکونام و کادرش و نیز بازیکنان اعلام کرد.

وی در پایان نیز با اشاره به به دیدار اعضای تیم پیش از سفر به قطر با کارگران شرکت فولاد، خاطر نشان کرد: در این دیدار تمام اعضای تیم قول دادند با تمام وجود اتفاقاتی را رقم بزنند که رضایت مردم استان و کارگران زحمتکش شرکت را در بر داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار